Narancspudingos palacsintatorony

Életem első amerikai palacsinta próbálkozása ez a télies ízvilágú narancspudingos proteinpalacsinta torony.
Hogy sűrűbb és még finomabb legyen a tészta, a Peak proteinpalacsinta porhoz egy banánt is hozzátettem, a töltelék pedig narancsos ízesítésű fehérjepuding lett. A végén a tetejére még egy kis Dietella is került, csak hogy fokozzuk az élvezetet. :D



HOZZÁVALÓK


50 g Protein palacsinta por
1 közepes banán
1 narancs
1 adag vaníliapuding (bármilyen, ami belefér az étrendedbe, én protein pudingot csináltam, de sima cukormentes puding is jó)
kb. 15 g Dietella
víz
EZ-coat olajspray
mézeskalács fűszer vagy fahéj


ELKÉSZÍTÉS




A palacsintaport turmixold össze a banánnal és annyi vízzel, hogy sűrű, amerikai palacsintának való tésztát kapj. Szórj bele egy kis fahéjat, vagy mézessüti fűszert.
Egy serpenyőt fújj be olajsprayvel és süss kis palacsintakorongokat. Nekem 8 db lett. Lassan érdemes sütni, akár fedő alatt, hogy jól átsüljön.
A naracsból egy, vagy több szeletet vágj le dísznek, utána pedig csavard ki a levét. Készítsd el a pudingot narancslével és ha kell, egy kis vízzel kiegészítve.
A palacsintákat a narancsos pudingkrémmel megkenve rétegezd egymásra, díszítsd naranccsal, Dietellával, fahéjjal.






A receptet a Peak oldalára írtam.