Mogyorós-csokis proteinbonbon



Ezt a receptet az egyik legnépszerűbb bonbon, a Ferrero Rocher ihlette. Elég sok recept van a kis golyók házilag elkészített változatára, ezekből alkottam egy saját, egészségesebb verziót. Jó ajándékötlet pl. Mikulásra. ☺

HOZZÁVALÓK


(18-20 db)

50 g mogyorós-csokis Slim Secret Protein
75 g egészségesebb nápolyi*
50 g zabpehelyliszt
50 g földimogyoró
50 g Dietella
18-20 szem pirított törökmogyoró


* Én teljes kiőrlésű nápolyit használtam és azt néztem, hogy viszonylag alacsony zsír- és cukortartalma legyen, de léteznek cukormentesek is, sőt fehérjések is.


ELKÉSZÍTÉS


A nápolyit és a földimogyorót daráld, vagy jól törd össze (a mogyorónak kb. 1/3-át tedd félre), majd add hozzá a fehérjét, az olvadt Dietellát és a zabpehelylisztet. Az egészet gyúrd formázható masszává. Olyan állagúnak kell lennie, mint pl. a kókuszgolyó alapanyagának. Ha nem áll össze, Dietela kell még, ha túl ragacsos, akkor zabliszt.
A masszából csípj le egy kis darabot, lapítsd ki, tegyél rá egy törökmogyorót, majd formázd egy kis gombóccá. Végül hempergesd meg a félretett földimogyoró darabkákban.
Összesen kb. 18-20 db bonbon tudsz formázni a receptben megadott mennyiségből.


Tálald mini muffinpapirokban, vagy csomagold be őket ajándéknak.

Tipp: Akár olvasztott étcsokiba is beforgathatod, úgy jobban hasonlít az eredetire, de akkor jóval magasabb lesz a kalória- és zsírtartalma.



A receptet a Peak oldalára írtam.