Tonhalas babkrém


Hoztam egy újabb szendvicskrém, vagy pufirizsre kenhető krém receptet. Mondjuk, hogy a tonhalkrém és a babkrém ötvözete. :D


HOZZÁVALÓK


Pontos mennyiségeket nem írok, eddig 3x készítettem, 3 féle tonhallal és eltérő babkonzervekkel... Majd azt részletezem, hogy melyik mivel készült.

  • tonhalkonzerv
  • fehérbab konzerv
  • hagyma
  • citromlé
  • só, bors


ELKÉSZÍTÉS


A tonhalkonzervet csepegtesd le, nyomkodd ki, a babkonzerv levét is öntsd le. A hagymát aprítsd kicsit fel, majd mindent turmixolj össze. Ízesítsd frissen facsart citromlével, sóval, borssal.
Adagold ki ízlés szerint. Fagyasztás után is jó.


Ahogy én készítettem:
  1. 3 pici olajos Rio Mare, 2 db 240 g-os babkonzerv --> ez lett a legfinomabb. Az olajat jól leszedtem a halról, mert zsírszegény cuccot akartam készíteni, de így is nagyon-nagyon jó lett, nem hiába Rio Mare...
  2. Aldis, 150 g-os tonhalkonzerv saját lében (ezt szotam amúgy mindenben enni), 530 g-os nagy, szintén Aldis babkonzerv. Oké, ez jó zsírmentes, de nem lett olyan finom.
  3. Aldis olajos tonhal jól átnyomkodva + ugyan az a nagy babkonzerv. Ez semmivel sem jobb, mint a vizes tonhallal készült, hiába az olaj.
Szóval: vagy sima, saját lében eltett tonhal és akkor tényleg zsírszegény, de nem olyan finom, vagy megéri a drága Rio Mare, jól kinyomva az olajat belőle, picit átmosva és nagyon-nagyon finom lesz egy kicsikét zsírosabban.