Csirkemell brokkolival, sajttal és cottage cheese-zel


Egyik hétvégén találtam ki ezt a receptet, mert volt egy brokkolim, de valami különlegesebbet akartam, nem csak úgy megpárolni. Brokkolis csirke volt a terv, de kellett még pár hozzávaló: egy kis feketeerdei sonkával tettem ízesebbé, mellette még sajttal és cottage cheese-zel dobtam fel. Igazán finom lett, nem utolsó sorban egy valódi fehérjebomba!


HOZZÁVALÓK

(4 kis adag)

300 g csirkemell filé
250 g cottage cheese
100 g Feketeerdei sonka
1 brokkoli (300-500 g)
40 g zsírszegény sajt
EZ-coat olajspray

Bors

ELKÉSZÍTÉS



A brokkolit szedd rózsáira és párold meg úgy, hogy még félig kemény maradjon.
Egy jénai tálat vagy tepsit fújj ki EZ-coat olajspray-vel, majd az alját rakd ki Feketeerdei sonkával. A csirkemellet kockázd fel, enyhén sózd be (a sonka is elég sós!) és tedd a sonkára. A brokkolit keverd össze a cottage cheese-zel, őrölj rá borsot, ha kell, picit sózhatod is. Ezt a brokkolis-sajtos keveréket tedd a csirkekockákra. A tetejére light sajt kerül. Én csak szeleteltet találtam, így abból pár szeletet felvágtam kis darabkákra és így szórtam rá, de még jobb, ha reszelt sajtot szórsz rá.


A képeken Ez-coat olajspray-n sütött burgonyával és savanyúsággal tálaltam, de rizzsel talán még finomabb volt!

Jó étvágyat!

TÁPANYAGTARTALOM
1 adag 229 kalóriát, 36 g fehérjét, 9 g szénhidrátot és 6 g zsírt tartalmaz.


A receptet a Peak oldalára írtam.


Még több hasonló receptet találsz az e-bookomban!