Dietellás brownie



Egy nagyon finom, egyszerű, egészséges brownie receptet hoztam. Szuper süti mondjuk edzés előtt, vagy után, amikor bőven szükséged van a “jó szénhidrátokra”. A recept érdekessége, hogy a Dietellán kívül nem tartalmaz hozzáadott zsiradékot, ellenben van benne egy nem szokványos összetevő: fehérbab. Ez azért jó, mert a süti ízén semmit nem változtat, de nagyon jót tesz az állagának, ráadásul hasznos szénhidrát- és fehérjeforrás.




HOZZÁVALÓK


  • 100 g fehérbab konzerv
  • 1 banán
  • 50 g zabpehelyliszt
  • 50 g Dietella
  • 20 g kakaó- vagy karobpor
  • 20 g eritrit



ELKÉSZÍTÉS



A sütőt melegítsd elő 180 fokra, amíg melegszik, készítsd el a masszát.
A banánt, a babot, a kakaót és a Dietellát turmixold jól össze.
Öntsd ki egy tálba, majd add hozzá a zabpehelylisztet és az édesítőt. Kóstold meg, ha kell, több eritritet is tehetsz bele, de a banán és a Dietella is édesíti.
Akkor jó, ha krémes, kenhető, de nem folyós masszát kapsz, ami olyan finom, hogy nyersen is megennéd. :D
Adagold brownie formákba, vagy szilikon tepsibe, vagy kisebb muffinformákba, ahogy én is tettem.
Addig kell sütni, míg a külseje már késznek látszik, de a belseje krémes marad. Ez kb. 20 perc lesz, de a formák mértetétől is függ. Fogpiszkálóval tudod ellenőrizni.


Melegen és hidegen is nagyon finom, sőt a fagyasztást is bírja. Én egy kis ünnepi díszítést tettem rá: színes karácsonyi ostyafigurákat, amelyek ráadásul édesítővel készültek. :)


Jó brownie-zást!

A receptet a Peak oldalára írtam.