Piña colada süti


Volt otthon egy szép ananászom, aminek egy részét mindenképpen ki akartam próbálni sütéshez. A gyümölcs tökéletes párost alkot a kókusszal, így készültek el a piña colada muffinjaim. Ha te is szereted őket, mindenképp próbáld ki a receptet!

HOZZÁVALÓK


½ ananász (250 g)
100 g zabpehelyliszt
30 g kókuszliszt
30 g vaníliás fehérjepor
30 g kókuszreszelék (+ kb. 10 g a díszítéshez)
30 g kókuszzsír
1 dl növényi tej, vagy víz*
1 tojás
½ csomag sütőpor
eritrit és rum aroma ízlés szerint

*A legjobban a kókusztej illik hozzá, én kókuszos mandulatejet használtam. Lényeges, hogy valódi tejtermék ne kerüljön bele, mert az keserűvé teheti az ananászt!

ELKÉSZÍTÉS


Keverd össze a száraz összetevőket, majd add hozzá a tojást, olvadt kókuszzsírt és a kókusztejet.
Az ananászt miután megpucoltad, vágd apró kockákra, majd keverd a tésztába.
A kész masszát én muffinformákba kanalaztam, de egy kisebb, magasabb falú tepsiben is készítheted. A süti tetejét kókuszreszelékkel és fahéjjal díszítettem.
Előmelegített sütőben (160-170 °C-on) süsd őket kb. 30 percig, míg a tetejük meg nem barnul.

Az egész süti tápanyagtartalma:
1300 kcal, 55 g fehérje, 110 g szénhidrát és 70 g zsír
Én 9 közepes muffint készítettem belőle, tepsiben több kisebb kocka süti készülhet.



Pár hozzávalót megtaláltok a Biobolt.e-tárban. Minden olvasómnak kedvezmény jár, az alábbi kuponkóddal!


Ha még gyorsabban és egyszerűbben szeretnél muffint készíteni, próbáld ki a protein muffin mixet!