A nagy ImpactWhey ízteszt


Kaptam a Myproteintől egy csomó ízmintát az egyik legnépszerűbb termékükből, az Impact Whey Proteinből.
Leteszteltem őket és hogy segítsek nektek választani, írtam róla egy termékteszt bejegyzést.
Tény, hogy ez nagyon szubjektív dolog, mert mindenkinek más ízlik... én szeretem a gyümölcsös ízeket, a sima csoki-vanília nem a kedvencem, a mű eper ízt utálom, az extrábbakat mindig szeretni szoktam, főleg ha jóóó édesek. Szóval nekem az összehasonlítási alap a durván édes Scitec, ráadásnként még általában szénhidráttal keverve iszom a turmixot amiben szőlőcukor is van, így tovább édesíti.

Remélem segít a post a választásban, minden esetre érdemes először megkódtolni párat kis tasakos kiszerelésben.



5 = naponta innám
4 = heti többször simán innám
3 = heti 1x jöhet
2 = köszi, elég volt ez az egy adag
1 = isten ments

2015.12.07. - Eperlekváros piskótatekercs 2.5/5
Simán, vízzel ittam, lehet kicsit túl sokkal. Kíváncsian vártam, hogyan lehet piskótatekercs ízt adni egy fehérjének, de lehet! Epres is volt, amúgy utálom a "mű eperízt", és volt neki ilyen piskótaszerű beütése. Nem mondom, hogy hú, de finom volt, mert nem volt az. Lehet kevesebb vízzel, vagy szénhidráttal együtt jobb.

2015.12.08. - Sós karamell 3/5
Erre nagyon kíváncsi voltam és jobban is ízlett, mint az előző. Egész finom volt, 30 g szénhdiráttal (gyors ch keverék + szőlőcukor) keverve ittam.

2015.12.09. - Áfonya-málna, steviával - 4/5
Na, ez finom! Régebben egyik kedvencem volt a Biotechtől a Brutal Muscle On áfonyás-joghurtos íze. Na, ez olyasmi, szóval ha azt szereted, ezt is fogod. Most is víz + 30 g szénhidrát keverékével ittam, eddig ő a nyerő, én szeretem a gyümölcsös ízeket, ami külön jó, hogy steviával van édesítve.

2015.12.11. - Tiramisu 3/5
Nem volt rossz, de olyan jó sem. Érdekes, kávés íze van. Ezt is a szokásos formában ittam.

2015.12.12. - Neopolitan 3.5/5
Név alapján nem tudtam, mire számítsak. Érdekes volt, nagyon édes, kicsit csokis, nem tudom mihez hasonlítani, de elég jó. :D

2015.12.14. - Banoffee 3.5/5
Érdekes, banános íz, szerintem banán-karamellnek kellene lennie a név alapján. Inkább banános egy kis csoki-karamell mellékízzel. Nem rossz amúgy, kifejezetten ízlene, ha nem lenne furán édes.

2015.12.15. - Csoki-karamell 3.5/5
Ezt most magában ittam, kevesebb vízzel. Hasonló az eddig kóstolt csokis-karamelles féle ízekhez, mint a sós karamell, meg a fenti 3. Nem rossz, de nem is az az ízorgia.

2015.12.16. - Golden Syrup 4.5/5
Úúú, hát ez nagyon ízlett! A név alapján valami mézes-juhar szirupos dologra gondoltam, de nem, sokkal jobb: full karamell íze volt és nagyon édes. Jó, ezt most a szokásos szénhidrátommal ittam, ami szintén édesít rajta, na de akkor is! Eddigi kedvenc. Csak azért nem 5-ös, mert azt nehezen adok, hátha lesz még jobb is. :D Aki viszont nem bírja a brutál édes ízeket, annak nem fog bejönni.

2015.12.18. - Ananász 3.5/5
Ezt most önmagában ittam, csak vízzel. Finom volt, csak volt egy kis mellékíze, azért nem 4-es. Én szeretem a gyümölcsös fehérjéket, így ez is ízlett.

2015.12.19. - Málna-vanília - 4/5
Ez is csak magában, vízzel ittam, kicsit túlhígitottam, amúgy nagyon finom lett volna. :D

2015.12.21. - Juharszirup - 5/5
Ezt a szénhidrát keverékemmel ittam, nem hígítottam túl és eddig ez a kedvencem. :D Soha nem ettem igazi juharszirupot, úgyhogy pontosan nem tudtam mire számítsak, de felülmúlta a várakozásaimat! Karamell íze van, brutál édes volt és nagyon finom. Aki az ilyen édes ízvilághoz van szokva fehérjék terén, az imádni fogja, ahogy én is. Ellenben aki utálja a túl édeset, annak nagyon gejl lesz.




2015.12.22. - Rebarbara puding - 2.5/5
Érdekes, mondjuk maga a rebarbara is érdekes, de eperrel finom. :D Az illata nagyon jó volt, az íze közepes, volt egy kis nem tetsző mellékíze. Meg lehet kóstolni, de szerintem senkinek nem ez lesz az, amit kg-s kiszerelésben is megvenne.

2015.12.23. - Pekándiós torta - 5/5
Új kedvenc! Pekándió torta, nagyon édes, kicsit csoki-karamell beütésű, mellékíz nélkül!

2015.12.25. - Természetes vanília 4/5
Tudni kell, hogy a sima vaníliás fehérjékért anniyra nem vagyok oda, inni nem is szoktam, sütéshez használom őket. Ezt simán, vízzel ittam és finom volt, semmi mellékíz, meg amúgy semmi extra. A 4-est azért érdemli, mert tényleg jó a vaníliásak között, amiket valaha kóstoltam. Szóval aki az alap ízeket kedvelni, annak remek választás.

2015.12.26. - Természetes csokoládé 4/5
Ugyan azt tudom róla mondani, mint a vaníliásról.

2015.12.28. - Fahéjas csiga 4.5/5
Nagyon finom, olyan fahéjas-cukros íze van. :D

Sztracsatella - 2.5/5
Ez csalódás, bár csak vízzel ittam és lehet, hogy túl sokkal, mert olyan "se ízű" volt. A Biotech Brutal Muscle On sokkal gimimabb sztracsatellában.

2015.12.29. - Toffee 4/5
Finom, karamell jellegű.

2015.12.30. - Rocky Road 3.5/5
Nem rossz, elvileg ez ilyen csokis keksz kell, hogy legyen. Ittam már picit jobb rocky roadot, de az sem volt favorit. Szóval viszonylag finom, de nem kedvenc.

2016.01.01. - Nyári gyümölcsök 3/5
Jó illat, kicsit erdei gyümölcsös jellegű, finom is lenne, csak nekem túl enyhe az íze.

2016.01.02. - Természetes banán 2.5/5
Szerintem ezt túlhigítottam, mert nem sok íze volt. Önmagában, csak vízzel ittam. Mű íze nem volt, szóval oké a természetes jelző, de az a baj, hogy más íze se.

2016.01.04. - Csoki brownie 3.5/5
Nem tudom, miben volt más, mint a többi csokis. :D Illata nagyon jó, viszont van egy kis mellékíze. Az édességével nem volt gond.

2016.01.05. - Cookies and cream 4/5
Ezt ahogy ittam, úgy egyre jobban ízlett. :D Először furi volt, meg mellékízt éreztem, aztán ez elmúlt. :) Ittam már más sütikrémes fehérjét, a Biotech Iso Whey Zerot, az hasonló, a Peak kazeinje viszont mindegyiket veri, az 5-öst kapna.



2016.01.07. - Fehércsoki - 3.5/5
Nekem fehércsokisban a Scitec 100% Whey az etalon, az tényleg nagyon-nagyon finom. Ő sem volt rossz, nem émelyítő, fehér, kicsit tejes jellegű, más, mint a vaníliás. Aki a semlegesebb ízeket kedveli, annak tökéletes.

2016.01.08. - Sitcky Toffee - 4.5/5
Nagyon kellemes csalódás! Nem tuodm, milyen az a sticky toffee... vmi angolszász dolog. No, ez egy nem émelyítő, kevésbé édes karamell, nagyon finom volt, simán megrendelném nagyobb kiszerelésben. :)

2016.01.11. - Áfonyás sajttorta 5/5
Én imádom az áfonyát és ez az ízesítés jól sikerült, kiváló. :)

2016.01.12. - Csokis-kókuszos 4.5/5
Nagyon kellemes csalódás, mert a nem minden ilyen csokis jellegű ízzel voltam megelégedve. Ez ugyan olyan jó, mint bármelyik más gyártó csokis kókuszosa, pláne, hogy csak vízzel ittam.

2016.01.13. - Tejeskávé 5/5
Na ez még nagyobb pozitív csalódás! Úgy látszik, most jönnek a jó ízek. Nem sokat vártam, valami kávés enyhe ízre számítottam, ehhez képest finom, édes, szinte karamellás tej ízű. Egyik legjobb!

2016.01.15. - Málna 4/5
Semmi extra, finom, olyan, amilyennek vártam.

2016.01.16. - Stevia - Csoki-menta 3.5/5
Érdekes ízvilág, de nem rossz, nincs mellékíze, mint sok más csokis íznek és természetesen van édesítve.

2016.01.18. - Almáspite 4/5
Nagyon kellemes csalódás. :D Miután a sütisek közül nem nagyon ízlett a lekváros piskótatekercses és a rebarbara pités sem, nem vártam jobbat. De ez finom volt.

2016.01.19. - Csoki-narancs 4.5/5
Nagyon finom, nem számítottam ilyen jóra, a csokis ízek közül csak ajánlani tudom.

2016.01.20. - Csoki-mogyoró 3.5/5
Nem rossz, de nem is a kedvencem a csokisak közül.

2016.01.22. - Kávé-karamell 4.5/5
Nagyon jó, kicsit olyan karamellás tej íze van. A latte jobb volt, azért picit kevesebb pontszámot kap.

2016.01.23. - Természetes eper 3/5
Az epres fehérjéket általában nem kedvelem, mert utálom a mű eper ízt. Ez mondjuk természetes, és tényleg nem volt mű íze, de a kedvencem se lesz.

2016.01.25. - Áfonya 4.5/5
Ez az áfonyás íz is finomra sikerült. :D
Szerk. 2016.02.26.: Impac Whey Isolate ugyan ebben az ízben szintén nagyon finom és jól is oldódik, jobban, mint a koncentrátum!

2016.01.26. - Csoki-banán 3/5
Nem rossz, de nem is lesz a kedvencem. A csokisak közül is közepes.

2016.02.16. - Citromos sajttorta 3/5
Őszintén szólva jobbra számítottam, a cuitromos sajttortát majdnem olyan finomnak képzeltem, mint az áfonyásat. Ez inkább furi volt, rossznak nem rossz, csak finomabbat vártam.

2016.02.18. - Mogyorós süti 1.5/5
Azt hittem, ez finom lesz és hát az alap íze az is lenne, csak hogy először azt kezdtem érezni, hogy brutál émelyítő, majd azt, hogy keserű. :O Mondom mi ez? Mintha az édesítő túl lett volna adagolva benne, lehet hibás volt, én nem tudom, de olyan mellékíze volt, hogy blöeee.

2016.02.19. - Csoki (Chocolate smooth) 3/5
Sima egyszerű tejcsoki íz, semmi extra.

2016.02.22. - Csoki-mogyoróvaj 3.5/5
Elég jó, a mogyorós sütis után kicsit tartottam tőle, de ez a finomabbak közé tartozik.

2016.02.23. - Vanília 4/5
Finom, semmi extra, pont, amilyennek egy vaníliásnak lennie kell.

2016.02.24. - Eper 2.5/5
Nem vagyok oda az epres ízesítésért szinte semelyik fehérje esetében sem...

2016.06.10. - Csoki-menta 4.5/5
Hát ez tök finom volt, érdekes, a steviásat ehhez képest anno lepontoztam.

2016.09.11. - Marzipan Christmas Cake 4.5/5
Ebből most találtam kis tasakos változatot, ráadásul akciósat. Szerintem nagyon finom, elég édes, marcipán íze nem nagyon volt, inkább ilyen cukormázas egy kis gyümölcsös beütéssel (talán ananász). Nem ittam még ilyesmit, de nagyon ízlett.

A bejegyzés folyamatosan bővül!