Anita - FitnessBlogger program összefoglaló

Tavaly novemberben jelentkeztem Mimihez nyilvános blogger programba (edzés + étrend tanácsadás) azzal a céllal, hogy a karácsonyig hátralévő időszakban előre készüljek, csökkentve ezzel az ünnepek körüli/utáni bűntudatot. A közös munka 6 héttel indult, és nagy izgalommal vágtam bele. Korábban már vettem részt személyi edzésen, sajnos nem voltak jó tapasztalataim. Mimi az első edzésen felmérte az edzettségi szintemet és ezután állította össze az edzésterveket a terembe, és otthonra is. A tervek nagyon szuperek, változatosak és - ami nekem nagyon pozitív volt – fokozatosak voltak. Nem mondom, hogy nem szenvedtem (kell is!), de kínzás (sérülés) nélkül tudtunk elérni fejlődést. Természetesen az eredményekhez a helyes táplálkozás elengedhetetlen, ebben az alapokkal már rendelkeztem, de nagyon sok segítséget, hasznos tippet kaptam (receptek, főétkezés közötti helyes étkezések, tápanyag igény-arány stb..).


Idén év elején egy 8 hetes programmal folytattuk. Ekkor már a korábban elérhetetlennek tűnő, vagy riasztó gyakorlatok is mentek / könnyebbek lettek, és az eredmény szemmel látható volt (több visszajelzést is kaptam, illetve láttam maga is). A kedvencem a Sparrowbag volt mindvégig, de tulajdonképpen egy gyakorlatot sem lehetett megunni, mivel nagyon sok félét próbáltunk.

Nagyon szerettem volna folytatni ezután is közös munkát, sajnos időközben elköltöztem a városból. Az edzéseket azonban folytatni fogom, jórészt a korábban tanultak alapján. A program rendszerességet hozott az edzésekbe. Az edzések miatt pedig jóval következetesebb lettem az étkezésekben is. Úgy gondolom, hogy ez már hosszú távon így is marad…

Mimi a gyakorlatokat edzettségi szintnek megfelelően, igényesen állítja össze, és az edzések közben figyel a „tanítványokra”. Az étkezési tanácsokban sem képvisel szélsőségeket. Ezek miatt programjait, edzéseit bárkinek ajánlom (főleg akik tartanak a konditermi edzésektől)!