Kata bemutatkozása

Igaz, hogy a FitnessBlogger programok már véget értek, mégis lesznek hasonló "vendég-bejegyzések" a blogban. :) Katával év eleje dolgozunk együtt és úgy döntött, szívesen írna nektek az edzésekről. Íme az első, bemutatkozó bejegyzés:


"Sziasztok!


Kata vagyok, 26 éves, és teljes állásban dolgozom számviteli vezetőként egy cégnél. A napi 9-10 óra munka mellett hetente több alkalommal is sportolok, de nem mindig volt ez így.

Kiskoromban szüleim szoktattak rá a mozgásra, balettől kezdve az éveken át tartó úszáson át, rengeteg mindent kipróbáltam és megszerettem. Sajnos a középiskolában már a lelkesedésem abbamaradt, és gyakorlatilag a versenytáncoláson kívül a sport eltűnt az életemből. Éppen amikor beléptem az iskola röpi csapatába és újra elkezdtem komolyabban venni az edzéseket kellett abbahagynom a sportolást. Kiderült, hogy egy viszonylag súlyos szívbetegséget sikerült szereznem és az életem itt a feje tetejére állt. 3 évig gyakorlatilag járni nem tudtam, a napok az ájulások sorozataivá váltak… 2013 év végén hosszas kezelések után az orvosom megadta a zöld lámpát, hogy fokozatosan újra elkezdhetek mozogni.



Ekkor vetettem bele magam újra a mozgás világába, itt kezdtem megszeretni a konditermes edzéseket. Persze úgy gondoltam, hogy menni fog ez nekem egyedül is, és össze-vissza csináltam mindenféle gyakorlatot, ami éppen tetszett (vagy rájöttem, hogy hogyan működik a gép). De fél év után alábbhagyott a lelkesedésem, mert nem éreztem a mozgás eredményét, meg egyébként is besűrűsödött az életem, és nem éreztem energiát arra, hogy időt szakítsak a mozgásra. Így egy újabb fél év maradt ki.

Aztán 2015 elején született meg az elhatározás, hogy szakemberhez fogok fordulni, segítsen abban milyen úton haladjak, hogy elérjem a céljaimat. Így kerültem kapcsolatba Mimivel ☺ 2x6 hetes személyi edzés után, egy 16 alkalmas edzés-terven vagyok túl, most kezdjük a következő 6 heti edzést a segítségével. A többi bejegyzés ezekről az órákról fog szólni!"