Kata: Első bejegyzés

Az elmúlt időszakban több gondolat is megfogalmazódott bennem az edzések alatt, amit feltétlen szeretnék veletek is megosztani. Először is azt, hogy mennyire örülök, hogy Mimi az edzőm J Sok másik edző is van itt a Gildában, és máshol is találkoztam már velük, de valamit nem értek. Szerintem egy edző dolga az, hogy az edzés alatt 100%-ban melletted álljon, téged bátorítson (már csak kettő… utolsó… ez az), és téged figyeljen, hogy valóban helyesen csinálod-e a gyakorlatot. Én is guggoltam már ezerszer, de még most is van, hogy elrontom a mozdulatot, és szeretem, ha ilyenkor figyelmeztetnek. Na most, megfigyeléseim alapján nagyon kevés az olyan edző aki ezt valóban így csinálja. Sokan a telefonjukat nyomkodják, vagy beszélgetnek egymással, vagy ami a személyes kedvencem, két-három embert hívnak egyszerre és a terem két végében csináltatják a gyakorlatokat, hogy még véletlenül se legyen esélye figyelni rájuk. Mimi mindig figyel, mindig szól, ha valami nem jó, és mindig bátorít, hogy menni fog. Még akkor is, ha én sem hiszem el, hogy sikerülni fog. Nyilván van akinek az előzőekben leírtak is megfelelőek, és nem is vágynak ilyen fokú figyelemre, mint én, de én nagyon örülök az edzőmnek.


És a másik fontos, amit mindenképp le akartam írni, az az, hogy milyen változatosak az edzések. Történt ugyanis a héten, hogy egy csodálatos új cipőt vettem, és elbillegtem benne fagyizni, kb. 400 métert ha sétáltam. Éreztem, hogy nem a legkényelmesebb, de nem gondoltam volna, hogy halálosan feltörte a lábam. Inkább erről most nem mellékelek fotót J Most olyan állapotban van a lábam 4 nap után, hogy zoknit már tudok rá húzni, de a zárt cipő még szóba sem jöhet. Ez pedig nagy mértékben limitálja a kivitelezhető gyakorlatok számát. És mégis túl vagyunk már 3 (lassan 4) edzésen, és eddig mindig más gyakorlatokat csináltunk. És akkor itt engedjétek meg, hogy kitérjek az egyik személyes kedvencemre, a sparrowbagre. Aki Mimit ismeri, biztosan találkozott már vele, és biztos neki is a kedvence J A kicsi zsákkal már eléggé megbarátkoztunk, de mint kiderült a nem létező izmok is fájnak az ujjaimban tőle… Nem tudom másnak is vannak-e ilyen jellegű problémái? Van egy érzésem, hogy a teremben elérhető nagy zsák sosem lesz a jó barátom, de a többit már kezdem megszokni.


Kíváncsi vagyok mit hoz a mai nap, remélem sikerül mindent megcsinálnom úgy, ahogy elterveztük. Sajnos a húzódzkodás még mindig nem megy úgy, ahogy kéne.. De minden edzés végén fáradtan, vörös fejjel megyek be az öltözőbe, érzem a változást magamon, ha másért nem, ezért már megérte!