Kata: Második bejegyzés

Az elmúlt egy hétben eltűntem kicsit, de nincs semmi baj, csak kicsit megint beteg lettem. Vasárnap kimentem biciklivel a tőlünk 4 km-re lévő futópályára, majd futottam 40 percet és hazabicikliztem, aminek eredményeképpen egy hétig voltam lázas… Sajnos éppen egy hónapja kellett ugyanígy egy hasonló betegség miatt kihagyni egy hetet. De tegnap már éreztem magamban az erőt újra az edzéshez, úgyhogy van mit behoznom.

Tegnap Mimi is azon a véleményen volt, hogy a kihagyás miatt most ne egy hajtós edzést tartsunk, hanem inkább mozgassunk át újra mindent. Már megfigyeltem, hogy ha kimarad másfél hét az edzésből, az erőnlétem visszaesik, a súlyokból sem bírok annyit, mint azelőtt. Az edzést guggolással kezdtük súly nélkül, majd homokzsákkal, aztán megspéciztük még egy kis dead-lifttel. Ennek hatására a combjaim mára úgy döntöttek, hogy szintet váltanak és betonkockaként folytatják további életüket. Ami azért (is) meglepő, mert a combomban már rég volt izomláz az edzések után.



A lábak átmozgatása után áttértünk a karokra, hátra. Volt széles lehúzás és vállból nyomás is, hogy már a kezemet se érezzem :) Aztán még a hasam is kapott a jóból, így mára úgy ébredtem fel, mint egy robot. Most már este van, és vidámabban vagyok. Pont tegnap gondolkodtam azon, hogy bár csak februárban kezdtem el komolyan az edzést (első alkalom óta Mimivel), és lassan beépül az életembe a sport. Most már nem esik nehezemre elmenni edzeni, vagy éppen azon gondolkodni, hogy mikor fogok tudni elmenni. Egyszerűen adott a helyzet, hogy ez bele kell férjen a mindennapjaimba, és már az a kérdés, hogy a munka és az edzés mellé mi férjen még bele. Érdekes ez a változás, de tetszik!

És egy kis pozitívum: úgy látszik a kitartás meghozza a gyümölcsét, hiszen ma már egy hónapja vagyok 2 kg-val kevesebb, mint kezdéskor. Ez lehet nem tűnik soknak, de ha hozzávesszük azt is, hogy emellett egy kis izomzatot is sikerült már fejleszteni, valamint ez a két kiló stabilan egy hónapja nem akar visszakúszni, akkor már mindjárt másképpen hangzik. Már csak azt sajnálom, hogy nem csináltam kezdő fotót, mert biztosan látható már a változás.

A jövő hét lesz az utolsó hetem Mimivel közös edzésekkel, szeretnék egy utolsó hajrát nyomni az önálló edzésterves 4 hét megkezdése előtt.

És még egy utolsó apró kis megjegyzés (mert sokan aggódtatok): szerencsére a régi betegségem már elmúlt, jól vagyok! Ne aggódjatok :)