FitnessBlogger program: Mónika - 6. hét

Megvolt a 6. heti két edzés is Mimivel. Magamnak tartottam még egy külön edzést kedden, amikor költöztem, és nem kevés dobozt mozgattam meg háromszor. A hétvégi jó időnek külön örültem, mivel 2 hét kihagyás után futhattam egyet a napsütésben. Az esti hidegek miatt nem merek még nagyon futkorászni, félek, hogy a szervezetem még nincs teljesen túl a 2 hetes betegségén. A melegebb időkig azt hiszem, maradok a hétvégi futásoknál, illetve olykor a futópadozásnál (sajnos nem kötöttünk bensőséges barátságot egymással..)


A költözés kapcsán sok „nagy gondolat” fordult meg a fejemben. 10 éve költöztem el otthonról, azóta sok kacat, apró tárgy összegyűlt, sok emlékkel. És most nagyon sok közülük ment a kukába. Mert igyekszem az életem helyes mederbe terelni, és haszontalan dolgokat pedig likvidálni. Azt gondolom, az embernek időnként önvizsgálatot kell tartania, és megszabadulnia a sallangoktól. A héten elkezdődött a nagyböjt, ami a keresztény világon kívül is ismert (volt), mert a régi bölcsek is tudták, csak akkor lehetsz egészséges, ha rendszeres időnként nagytakarítasz a testedben is. És ez most is érvényes. Robert T. Kiyosaki gondolatait tolmácsolnám: „Hagyjuk abba, amit csinálunk+ Jobban mondva tartsunk szünetet, és gondolkozzunk el rajta, mi az belőle, ami működik, és mi az, ami nem. Az elmebaj definíciója, hogy valaki korábbi cselekedetei ismétlésétől más eredmény vár. Hagyjunk fel azzal, ami nem működik, és próbálkozzunk mással.”