FitnessBlogger program: Mónika - 3. hét

A héten megvolt a 7. edzésünk Mimivel. Ahogy telnek a napok-hetek, egyre jobban rákapok az ízére. Ami azt jelenti, hogy például kedden, amikor futó nap van, akkor magamban nyafogok, hogy nincs kedvem -3 fokban futni, inkább mennék terembe. Persze ehhez az is hozzá járul, hogy én nem szeretem a hideget. A szervezetem nem úgy működik, ahogy elvárnám. Felül 5, alul 3 réteg ruhában még 15 perc után is merevnek érzem az izmaimat, nem esik jól a futás, volt hogy 110 perc helyett csak 43-at bírtam… (másnap persze edzőterembe edzés után tartottam egy kis pót-futást).

Sajnos csütörtökre kijött rajtam valami köhögéses vacak, ami miatt a hét további részében az esti néptáncot leszámítva nem mertem futni menni, inkább a gyógyulásra koncentráltam.
Evés, folyadék fogyasztás szintén rendben volt. Azt számoltam, hogy 5 hónap alatt lement 15 kiló, akkor még 5 hónap és elértem a célomat. Ez több, mint remek! Mondanám, hogy eddig egyszerű volt, de nem volt az. De egy folyamatról van szó, ami nem egyik napról a másikra megvalósul és kész. 

Kikísérleteztem egy diétás süteményt, megosztanám veletek, hátha másnak is segít, amikor valami édeset kíván, de nem akar kalóriabombát befalni.

1 üveg magozott meggyet leturmixolok, fölrakom forrni egy lábasba. Amikor elkezd forrni, beleteszek 10dkg zabpelyhet és főzöm egészen 2 percig. Leveszem tűzről, hagyom kihűlni, illetve, várok, hogy megszívja magát a zab. Ha nem sietek, ez 1 nap szokott lenni. Legutóbb siettem, így 1,5 órát kapott. Utána formákba nyomkodom sütőpapíros tálcán, és beteszem sütőbe 150 fokra. És sütöm kb. 45percig, de ha még akkor is nagyon puha, hagyom még. Lényeg, hogy a fölösleges víz kipárologjon belőle. A végén megolvasztok 2-3 kanál vízben 5 deka étcsokit, és a sütőből kivett sütikre csurgatom. Egy kis fahéjjal lehet még bolondítani, az is dob rajta. J