FitnessBlogger program: Rozi bemutatkozása

Sziasztok! 

Rozi vagyok, 25 éves és talán érzelmi evő. Sokszor veszem azt észre, hogy hazaérve fáradtan, vagy stressz hatására elkezdek enni, hiába diétázom és tudom, hogy ezt nem szabadna. 

Na de a történetem... sose voltam egy vékony alkat, főleg fenéktájon voltak mindig is problémák, de a többi rész nagyjából rendben volt. Valószínűleg zsír-izom arány máshogy helyezkedett el rajtam, mert 68 kilo voltam 16 évesen is a 169 centimhez, viszont ez annyira nem volt feltűnő akkor. 

Aztán jött a szokásos főiskola, szerelem, közös kajálások, fogamzásgátló és egyszer csak azt vettem észre, hogy majdnem 80 kiló vagyok! Jézus!! Megláttam a nyaraláson készült felvételeket és elhatároztam, hogy változtatni kell. 70 kilóig minden szépen haladt aztán elkezdtem vele nagyon szenvedni. A kalóriaszámolásból ekkor átváltottam a Dukan diétára, ezzel elértem az első célt: 68 kilo, viszont nem úgy néztem ki mint emlékeimben ezért megjelent előttem egy új szám: 63! A dukan csak a stagnáláson lendített át, hosszú ideig nem bírtam. Utána nagyon bestagnáltam, nem is volt havi rendszeres fogyási eredményem.. elértem valahogy a 65 kilot, párszor belendültem és elértem a 63-at (közben az új cél 58), de sose tudtam 2 napnál tovább tartani és mindig 65-re pattantam vissza. 

Már kezdtem megbarátkozni ezzel, mert kb bármit ettem 65-öt mutatott a mérleg. De egy hónapja már 67 volt és azóta elszállt velem a ló, most nem is merek mérlegre állni. Ebben kérem Mimi segítségét, hogy újra rendszert vigyen az életembe. Visszatérjek a jól bevált "fogyókúrás" étrendekhez, az edzésekhez és kitartóan tudjam csinálni, a nélkül, hogy teljesen lemeríteném pár hét alatt az energiámat "rossz" (kevés) kajálással.