FitnessBlogger program: Vivi bemutatkozása


Sziasztok!

Vivi vagyok, 26 éves leszek a program kezdetén. A főiskola éveiben kezdtem el ismerkedni a súlyzós edzéssekkel, bár akkor még őszintén szólva nem foglalkoztatott túl komolyan a dolog, letudtam a napi mozgást és kész.

2 éve, hogy beléptem a munka világába. (Akkor 67-68 kg voltam.) Hétköznapjaimat a 8 órás irodai munka teszi ki, emiatt kb. 1-1,5 éve kezdtem el jobban odafigyelni mit eszem, valamint a mozgásra is, konditermi edzésekre.(most 66 kg körül lehetek)

Ez idáig fitnesz oldalakból, közösségi oldalakból táplálkoztam, azokat tanulmányoztam, próbáltam az étrendemen változtatni, és elsajátítani a gyakorlatokat. Ez idő alatt megtanultam, hogy nem a kilóknak, hanem a tükörnek és a centiknek kell hinni! Persze a kitartásom ez idő alatt is többször alább hagyott…Félbeszakadtak az edzések, étkezésre nem mindig figyeltem.

Szeretném végleg letenni a voksom az egészséges, mozgásban gazdag életmód mellett. Mikor Mimi meghirdetette a programot, úgy éreztem itt az idő, hogy egy szakmabelitől is instrukciókat kapjak, megmutassa mi az amit rosszul csinálok, és segítsen a helyes étrendem kialakításában. Mert tudom, hogy a célom eléréséhez ez a legfőbb. Még van rajtam némi pucolni való, de elsődleges célom hogy megmutassam magas lánynak is lehet szép, izmos alakja és formás feneke.☺