FitnessBlogger program: Zsófi bemutatkozása

Zsófinak hívnak, és 25 éves vagyok. Magamról annyit, hogy most végeztem júniusban gyógyszerészként a SOTE-n. Az államvizsgára való felkészülés ideje alatt alig jutott időm sportra és arra, hogy odafigyeljek az egészséges táplálkozásra, ami a hűtőben volt azt ettem, ez most meglátszik a testemen is (felszaladt 1-2 kiló). Most 64 kiló vagyok a 164 centimhez.

Az egyetemi éveim alatt, ahogy a vizsgák, zh-k, gyakorlatok engedték eljártam aerobicozni, általában heti kétszer, maximum háromszor, de ezt sosem éreztem meg a testemen. Ha tükörbe néztem, mindig egy nagy popsijú lányt láttam és ez nagyon zavart.

Mostanra úgy gondolom elfogadtam a testem és megtanultam szeretni, de tudom, hogy szebb, feszesebb, tónusosabb alak is kihozható belőle.

Nagyon szeretem az édességet, függök tőle, mint a dohányos ember a nikotintól. Van, hogy ha rám jön, megeszek egy tábla csokit egyszerre és utána persze bűntudatom van.

Pár hete elővettem a nagy mumusomat, a mérleget és ráálltam, mondanom sem kell, többet mutatott, mint amennyit szerettem volna. Ezért úgy döntöttem, ez így nem mehet tovább. Elkezdtem kutakodni, hogy mit sportoljak és hol. Ekkor találtam rá Mimi FitnessBlogger programjára és rögtön jelentkeztem. Most már izgatottan várom az első órát. ☺