Megvannak a nyertesek!

December elsején meghirdettem egy programot, melynek keretein belül 3 szerencsés nyertesnek segítek abban, hogy 2014-ben végre elérje - vagy legalábbis sokkal közelebb kerüljön - a sportban kitűzött céljait. A program 3 hónapig tart és ez időre a résztvevők személyre szabott edzéstervet és étrendet kapnak, amit folyamatosan alakítok az eredmények függvényében, valmint heti egy személyi edzést ingyen biztosítok számukra.
A felhívásra 3 héten keresztül lehetett jelentkezni, egészen december 22-ig. A programot csak itt a blogon és a facebook oldalamon hirdettem meg, túl sokan szerintem nem látták, ennek ellenére 14-en jelentkeztek. Utólag örülök, hogy nem többen, mert így is nagyon-nagyon nehéz volt döntenem arról, hogy kik kerüljenek be.
A jelentkezési lap kitöltése után egy bemutatkozó levelet és egy képet kértem a jelöltektől. Ezt a nagy  többség elküldte és nagyon szépen megírta - többször át is olvastam őket, mindenkinek a története tetszett valamiért, így ez nemhogy megkönnyítette, még tovább nehezítette a dolgomat.

Végül kiválasztottam egy jelentkezőt, akit a távolból fogok irányítani, mert messze lakik Budapesttől és nem tud hozzám edzésre jönni - ő Réka. Választottam egy lányt, aki erősödni szeretne - ő Andi, és egy harmadik "versenyzőt", aki már nagyon sokat fogyott, és már nem sok kell neki az "álomalak" eléréséhez, de mint tudjuk, ez a legnehezebb része a dolgonak..., ő pedig Anita.

A többiek sem távoznak üres kézzel: minden jelentkezőnek kivételesen nagy kedvezmény jár edzés, edzésterv és étrend terén is, amennyiben a programon kívül is velem szeretnének dolgozni.

Az elkövetkezendő napokban felkerül a 3 résztvevő bemutatkozó bejegyzése a blogra és ezt követően hetente beszámolunk a haladásról. Bízom benne, hogy mindegyikükkel sikerül majd nagyon jól együtt dolgozni és közelebb tudunk jutni az áhított célhoz az elkövetkezendő 3 hónap alatt!