FittAréna beszámoló

A FittAréna idén új helyszínen, a Syma csarnokban került megrendezésre. Természetesen ott voltam, hogy résztvegyek egy csomó órán, többek között, hogy kipróbáljam a Sparrowbag Team új eszközét, a Slimboo-t és fehér ruhában UV fényben Sparrowbagezzek. Emellett GFlexeztem is egyet, voltam egy köredzésen, amire nem is terveztem, hogy megyek, de odakeveredtem. :D
Amikor épp nem órán voltam, akkor mászkáltam körbe a kiállítók standjai között, és ettem-ittam mindent, amit láttam. :P
Reggel már fél 9 előtt ott voltam a helyszínen, igaz csak fél 10-től voltak órák, de nem akartam tömegben nyomulni. Átöltöztem, körbementem, megkerestem a számomra érdekes helyszíneket, aztán hamarosan kezdődtek az órák...

Az első fél 10-kor rögtön egy Slimboo edzés volt, interval. Ez egy premier volt, az eszközzel az első óra, most mutatták be, így mindenkinek új volt. :) Fogalmam nem volt, mire számítsak, mi lesz, eddig csak a logóját láttam, meg annyit tudtam, hogy a Sparrowbag állóképesség-fejlesztő "testévre" lesz. ITT a  hivatalos honlap, és leírás róla, hogy mi is ez pontosan. ;) Tehát egy kis súly, amit remekül lehet használni állóképesség-fejlesztő edzéseken, pl. aerobik órákon, úgy, hogy közben az ízületeid és rendben maradnak és a testtartásod is megfelelő. Nekem ez tetszett benne a legjobban, hogy ha felveszed, muszáj magad kihúzni. :D Jó sok emberre ráadnám, már csak ezért is! ;) Nekem az aerobikhoz amúgy nem sok közöm van, inkább összeakadnak a lábaim ugrálás közben, de azt kell mondjam, sokkal élvezetesebb így kardiózni, mintsem egy gépen unatkozni (mondjuk ezzel eddig is így voltam). Simán el tudom képzelni, hogy ebben ugrálok, burpee-zek mondjuk GFlexbe rakott lábbal, meg még fogok egy Sparrowbaget is mellé. :P :D

Ez után kis pihenő jött, körbe mászkáltam bekajáltam egy rakat kóstolót minden féle diabetikus péksüteményből, meg kölesgolyóból, minden féle turmixból - oké feltöltődtem energiával. És jöhetett a GFlex. Ez has és láb edzés volt, sokan voltunk, ezért részben talajon, részben a GFlexeknél voltunk.   Jó kis edzés volt, ellestem pár gyakorlat kombinációt. :)
Ezt szinte azonnal egy köredzés követte a Fitness Akadémia standjánál. Én egy másik edzésre terveztem menni, de odakeveredtem, ott maradtam és nem bántam meg. Súlytárcsákkal csináltunk néhány gyakorlatot + volt kardió rész, minden féle ugrálós gyakorlattal - innen is ellestem pár ötletet.
Ez után sem volt sok pihim, kicsit mászkáltam, tuti ittam meg kajáltam valamit, amit találtam, aztán jött a 2. Slimboo óra. Ez most box volt - soha nem voltam ilyen jellegű órán sem, de ez is tetszett, jól megizzadtam, és ez is jó kis kardió volt számomra.

Na ezek után hagytam magamnak egy nagyobb szünetet, mert egyrészt regenerálódni kellett, másrészt átöltözni fehérbe. A másik ruhám már szétázott az izzadtságtól - kegyetlen szagom lehetett már, na és hamarosan következett a Sparrowbages White Party. :D Tavaly is volt már ilyen, de akkor csak nézőként láttam pár percig, mert más órán voltam abban az időben, nem is tudtam, hogy ez van, csak aztán mondták, nézzem meg. Akkor bekukkantottam, a látvány tetszett, de nem tudtam sokáig nézni, mert akkora pára volt benn. Na, most már felkészültem, hoztam fehér cuccokat. Ez az óra is nagyon jó volt, most is mindent megmozgattuk, de itt a lényeg a látvány volt és résztvevőként a terem hőmérséklete és páratartalma sem volt érzékelhető és zavaró számomra. :)


Na és végül egy kis vélemény, összefoglalás: szerintem minden ember, aki ott van, máshogy látja az eseményt, attól függően, hogy miért megy oda. Sokakat a nagyszínpad vonz meg a "fitness celebek" - na én őket kerülöm, mert egyrészt nem hoznak lázba, másrészt nem férek el a tömegtől azoktól, akiket igen. Most ez nagyon királyul meg volt oldva a Syma-ban, mert a nagyszínpad full máshol volt, mint az engem érdeklő standok. :) Így konkrétan semmit nem észleltem belőle, nem úgy, mint szeptember végén a Millenárison, ahol megőrültem, hogy vagy leboxolnak, vagy zumbások taposnak el, ha közlekedni akarok. Az Aréna is jó helyszín, de ez még jobb volt így, örültem neki. :)
Az expo része a dolognak: ennyi szart (pl. négercsók light [már a neve is vicc] - brutális volt, olyan édes, ami már túlzás, de azért megettem párat; egy rakás shake-et, de tejjel, amit alapból nem iszok, kölesgolyók [na ez jó], diabetikus pékáruk darabjait) már rég zabáltam össze, mint tegnap, komolyan mondom, csoda, hogy ezt tűrte az emésztőrendszerem. Annyi diabetikus, cukormentes, meg cukros, meg mindenes, riskatejes vackot összeettem-ittam, amennyit kb. 1 év alatt nem fogyasztok el ilyenekből összesítve. Nem viszek ilyen helyekre kaját, úgyis ott a sok kóstoló, 5 edzés között bezabálni nem lehet, ezektől a cuccoktól meg amúgy sem leszek éhes.
Ja, közben nézegettem az edzőruhákat is, egy felsőt vettem is 2000 Ft-ért, ami tetszett, de annyira már nem hoznak lázba ezek a ruhák, mert van egy csomó.
Közben még bicepeszeztem is egy újabb szép neonsárga kulacsért, mint a képen látható Boci. Tavaly kitörésekkel szereztem kb. az egész családnak csodás PinkFit shakereket, most már franciarudas karhajlításra váltottam. ;) Ez még a White Party előtt volt, az után még ettem kicsit, valami dzsuvaöntetes kis salátakóstolót is, szereztem még vizet, átöltöztem és viszonylag hamar, fél 5 előtt indultam haza. Már úgyis sötétedett és ocsmány, esős volt az idő is, és mindenhol ott voltam, ahol akartam. 5 órán résztvettem, pont olyanokon, amilyeneken szerettem volna, szét nem csaptam magam (fontos, hogy másnap lábazni tudjak), de volt 3 órányi edzés, jól éreztem magam, és elég sok ismerőssel összefutottam. :) Otthon beálltam a zuhany alá, és vacsorára a nap során először normális kaját ettem: pulykamell + zöldségek. Aztán még némi mag, meg egy shake, amit osztogattak, de már vízzel.

Részlet a kóstolókból, amiket végigettem...