Annie visszatért + szakítás

Ma egy crossfit edzést nyomtam le otthon a pincében. Először bemelegítettem futópadon, kocogás, fokozó futás, sétálva karkörzések, marha lassan sétálva kitörések, törzsfordítások...

Mivel már régen ugrálóköteleztem itthon, úgy döntöttem, le kéne nyomni újra az Annie-t, amit legutóbb szeptember elején csináltam.  Annie = 50 dupla tekerés ugrálókötéllel, utána 50 crossfites felülés, majd 40-40, 30-30, 20-20, 10-10, időre. Duplatekerés egyhuzamban nem megy, de kb. minden 3. ugrás megy duplán. SOKKAL jobban ment, mint ősz elején, amikor kinn az udvaron szenvedtem vele. Igaz, 3x annyit ugrottam így, mintha tudnék rendesen double underezni, de nem sokszor akadtam el, az állóképességem is jobb - magyarul: csak kicsit köptem ki a tüdőm :)) - ésssss pár másodperccel több, mint 4 percet javítottam! Na, még párszor javítok ennyit, aztán már jó leszek!

Utána elkezdtem egy olyat, hogy 1 beülős felvétel, 2 lökés és 3 felvétel földről, ezt megcsináltam 2x, vagy 3x (minden perc elején kellett), de abbahagytam, mert ezzel a kicsi rúddal (ami 7 kg, de rajta oldalanként 14-14 kg tárcsákból) nem az igazi.
Inkább gyakoroltam az egykezes szakítást. Szerdán volt crossfiten kettlebellel, és mivel nekem új volt (bár Sparrowbaggel néha csináltam ilyet), gondoltam gyakorolni kéne. Erre azt találtam ki, hogy 5 kg-s kézisúllyal lenyomok karonként 50-50 ismétlést és lemérem az időt. Ez 3:05 lett. Ennyi idő alatt kellett először a 8 kg-s Sparrowbaggel, majd kis pihi után 12 kg-ra felpakolt kézisúllyal lenyomni annyit, amennyit bírok (ezek láthatók a képen, + az ugrálókötél). Akkor váltottam kezet, mikor akartam (ez általában 20, 10, aztán 5 ismétlésenként volt). A zsákkal  67, a súlyzóval 58 db jött össze.

Utána még kipróbáltam milyen 45 db kézemelős fekvőtámaszt lenyomni, és rájöttem, hogy szar. :D A mellizmom durván be tud állni. (Pedig képzeljétek, "a nőknek nincs mellizmuk". Pffffffff!! A múltkor ezt a gyönyörűséget hallottam. Meg még sokszor sok hülyeséget, de azt hiszem erről - mármint arrról, hogy nőknek is kell melledzés, majd külön bejegyzés lesz.)
Ezután már csak levezetés + nyújtás volt.