Tegnapi edzés: egy kis CrossFit Sparrowbaggel

Pénteken a vonaton hazafelé olvasgattam az elnevezett CrossFit WOD-okat és azt néztem, vajon melyik kivitelezhető otthon. Így találtam meg Annie-t, "akihez" csak egy ugrálókötél kell, meg mondjuk egy polifoam a felülésekhez de az nem fontos. A dupla tekeréseket ugrálókötéllel gyakorolnom kell úgyis, így ezzel kezdtem a szombati edzésem, aztán miután újraéledtem, folytattam 3 egyenként 10 perces blokkal, végül vádlival zártam.

Annie:
50-40-30-20-10 dupla tekerés ugrálókötéllel és crossfites felülés, felváltva, időre.
Nekem ez nagyon sok időbe telt (18:32), mivel a dupla tekeréseknél kb. 3x annyit dolgoztam, mint kellene, mert volt egy csomó szimpla tekerés köztük meg elakadás, meg megálltam... Majd' meghaltam, de a felülések legalább pihenést jelentettek. Van tehát min dolgozni, főleg, hogy otthon a járdán, amit fű vesz körbe 3x annyiszor akad el a kötél, mint ha a crossfit teremben próbálkozok. Ott jobban megy. Az ugrálókötelem viszont majdnem ugyan olyan, mint az ottaniak. Lesz még olyan, hogy ezt pár perc alatt lenyomom! :D

EMOTM '10 - Azaz every minute on the minute, 10 percig: minden perch kezdetén a következő gyakorlatokat csináltam, ami maradt idő, az a pihenő (ez kb. 20 mp volt, aminek örültem :D)
  • 1 man maker (2x8 kg-val)
  • 3 curtis press Sparrowbaggel (kicsikével csak)
  • 5 ugró guggolás

EMOTM '10 - Na itt majdnem fél perc pihenőim maradtak szerencsére. :)
  • 5 ollózva lökés Sparrowbaggel (gyakoroltam a szerdai CrossFiten tanultakat :D)
  • 3 toes to bar (hintaállványon)
  • 1 széles húzódzkodás hintaállványon (ami rohadt vastag, nem lehet rendesen megfogni, így sokmindenre nem vagyok rajt képes...)

EMOTM '10 - Utolsóóóó :D, de itt csak kb. 15 mp volt a pihenő
  • 2 Turkish Get Up (8 kg-s kézisúlyzó) - nem csak felállás, vissza is kellett mennem mindkettő után úgy, ahogy feljöttem, 1x jobb kézben, 1x bal kézben a súlyzó
  • 4 egykezes thruster Sparrowbaggel (2-2 oldalanként)
  • 6 dinamikus kiemelés Sparrowbaggel

Turkish Get Up

Ezek után még vádliznom kellett. Szamárvádlis társam nem volt itthon, pedig jó lett volna, egylábas ugrálókötelezéshez Annie után már nem volt gusztusom, így marad a sok ismétlés egy székbe kapaszkodva a Sparrowbagen állva:
  • 2 lábbal 50
  • 1 lábbal 20-20
  • 2 lábbal még 2x50
POLAR mérés: ITT