Brutál edzés + szamárvádli :D

Tegnap egy igen kemény edzést nyomtam le kinn az udvaron, kb. úgy meghaltam közben, mint crossfiten szoktam. Nagyrészt Sparrowbaget használtam, 2 kézisúlyt, a saját testsúlyom, a végén meg még a Hugiét is. :D Nagyon szép idő volt, ezt mindenképp ki kellett használni szabadtéri edzésre.
Ez ugye a hétvégi kardió jellegű edzésem, kemény interval volt. 10 gyakorlat, 10 kör. Egy kör csupán átlagosan 3,5 perc volt, de közben a 180-at közelítette a pulzusom. A pihenő mindig annyi volt, míg 150-re vissza nem állt. Ez eleinte talán nem volt 1 perc se, átlagosan kb. 1 perc lehetett, a vége felé meg valamivel több, de akkor már készen voltam. :D

A gyakorlatok - a szám előtte az ismétlésszámot is jelenti
  • 1 man maker (2x8 kg)
  • 2 turkish get up (Sparrowbag)
  • 3 toes to bar (hintaállványon, oda el is kellett futni)
  • 4 egykezes thruster (Sparrowbag)
  • 5 komplex gyakorlat: felvétel - elölguggolás-nyomás-tarkón guggolás (Sparrowbag)
  • 6 dinamikus kiemelés (Sparrowbag)
  • 7 szakítás (Sparrowbag)
  • 8 renegade row (evezés plank pozícióban váltott karral, 2x8 kg)
  • 9 fekvőtámasz vállra széken térdelve (hand stand pushup tanulása, ami elég gáz volt, mert össze-vissza másztam fel a székre, meg már csúsztam az izzadtságtól is, de sebaj... :D)
  • 10 burpee*
*A burpee most nem a crossfites elhasalós burpee volt, hanem karhajlítás nélküli és minden körben másabb fajta. Innen vettem őket, ezeken mentem sorba körönként.

Összesen tehát 10 kört csináltam, minden körben más volt a 10. gyakorlat, azaz a burpee.

A végén miután összeszedtem magam, még vádlizni akartam, de most mezítláb voltam, így lépcsőn meg betonon azért mégse... fűben aztán széknek támaszkodva csináltam pár sarokemelést, talán 30-at Sparrowbaggel a nyakamban, ez volt a bemelegítés, aztán mivel kinn volt a Hugi is, eszembe jutott, hogy szamárvádlizni kéne, azt úgyse csináltam soha, csak mikor tanultam és kipróbáltuk pár ismétlés erejéig. :D Nagy élmény volt, így kb. 58-60 kg-val lenyomtam 3x20 ismétlést, aztán a végén 25-öt, mert sok volt a pihenő, mire Anya odajött lefotózni minket:


Ja, és a Polar órám mérése: ITT