Hétvégi beszámoló: GFlex & Fitbalance

Hétvégénként általában az otthoni Sparrowbages, Crossfites edzéseimet szoktam veletek megosztani a blogban. Most nem utaztam haza, hiszen szombaton és vasárnap is egész napos, edzéssel kapcsolatos programom volt Budapesten. Most erről írok egy kis beszámolót. :)

Szombaton GFlex képzésen vettem részt a Sunrise Crossfight Arenában. Ez egy nagyon szuper felfüggesztéses eszköz, aki velem edz, hamarosan ki is próbálhatja. :) Sok-sok hasznos dolgot tanultam, először az eszköz össze-, szét- és felszerelését aztán pedig sorban rengeteg gyakorlatot. Nekem nagyon tetszett a képzés, jól lefáradtam közben és lesz mit gyakorolnom azt hiszem, de ebben nem lesz hiány, majd figyeljétek a blogon az edzésbeszámolóimat, lesz már benne GFlex is. :D

Vasárnap a Millenárison voltam a Fitbalance-on. Már előre beregisztráltam egy csomó órára az IWI és az RMed standjánál. Reggel egy Crossfight kihívással kezdtem, ami nem lett volna rossz, csak későn kezdtük, meg lehet nem a kezdőre kellett volna mennem... Utána Crossfight szeminárium, ami számomra érdekes volt, megerősített abban, hogy jó az, amit gondolok a guggolásokról, a deadliftről meg a súlyemelő gyakorlatokról. Átismételni meg sosem árt. :) Kár, hogy kipróbálgatni nem tudtuk, de hideg volt, nem voltunk bemelegítve, meg az idő sem volt elég. Ez után még szó volt a plank-ről, és később a húzódzkodásról, de ekkor már kezdődött a GFlex, amire szintén jelentkeztem, így nem tudtam már meghallgatni. Igaz GFlex-Sparrowbagre jelentkeztem, de az egy órával később volt, és kihagytam. A GFlex nagyon tetszett, jó volt gyakorolni a tegnap tanultakat.

Az IWI & a Sunrise standja, a háttérben látható vagyok szürke nadrágban rózsaszín trikóban. :))
Csoportkép a Spartan Fighter után
Ezek után elmentem kajálni ettem-ittam kóstolókat egy csomó standnál (fahéjas meg kakaós kölesgolyók, bio cuccok, turmixok), aztán vettem egy málnás kölessütit ami minden mentes (cukor, glutén, tej), és utána még az ingyen kaja, egy kis csirkés sali. Na most ez után 5 perccel jött a következő órám, a Spartan Fighter... így a kajával bennem, de szomjasan (mert hiába a víz automaták, ha nincs pohár elég, meg sietnem kell) ez nem volt a legjobb élmény, de megcsináltam. Utána lett volna mégegy órám, egy új funkcionális eszköz kipróbálása, de a spárta is elnyúlt egy órásra, így inkább elmentem innivalót szerezni meg szólni az RMed-eseknek, hogy regisztráltam Rip Trainer és TRX órákra, nehogy lemaradjak. Aztán még bicepszeztem egyet a Biotech standjánál, és kaptam egy szép sárga kulacsot meg fehérjét. :) Délután mind a Rip, mind a TRX-Rip Fusion Training nagyon jó volt, bár fáradt voltam már, jobban bírtam, mint tavaly és tavasszal, mikor szintén kipróbáltam őket.

Evezés az utolsó TRX órán.
Összességében jó volt a rendezvény, az órák tetszettek, tanultam belőle hasznos dolgokat. Ami nem tetszett, az az, hogy a Millenáris rohadtul kicsi ehhez, a nagyszínpadnál nem lehet közlekedni és egy csomó standhoz nem bírsz odajutni... Én meg nem az aerobikos rész miatt (tehát a nagyszínpad kínálata) megyek ilyen rendezvényekre, hanem az IWI-s órák, a TRX-es órák és az expó miatt.