2017. október 14., szombat

Diet blog - week #2


Az első héten ott tartottunk, hogy pont annyit fogytam, amennyit kellett, meg hogy a versenyem miatt még próbáltam faragni a súlyomon a testem víztartalmának csökkentésével. Ez jól sikerült, meg a verseny is. 😄 


Mérlegelésre 68,4 kg lettem aztán kajáltam rendesen és az 1. hét diéta, ami alatt éheztem, nem csökkentett semmit az erőmön, sőt!! Sikerült egyéni csúcsot húznom (155 kg) és ezzel megnyertem a súlycsoportom és 2. lettem abszolútban. 😁 Aznap nem tartottam a kaját, de nem is akartam. 😁
Utána napokig nem is nagyon nőtt a súlyom, a kis enyhe vízhajtás után nem is lettem bálna, pedig azt hittem, majd kompenzál a szervezetem. Közben volt olyan nap, hogy elfelejtettem méredzkedni, aztán újra 69 kg fölé kerültem, de itt most hormonális okokból is vizesedhettem, mondjuk annyira nem tűnt fel... péntekre visszamentem 68,7-re.

Kaja: múltkor írtam, hogy tisztára éheztem (pedig sokat eszek, csak kevesebbet, mint előtte), na ez helyreállt. Voltak napok, amikor az ebédet úgy kellett letuszkolni. Nem csúszott a zöldséges-rizses csirke. Bezzeg a mogyivaj, lekvár, proteincsoki 😍😍, banán, amcsi kaja (pulled pork 😍😍😍 az új kedvencem 🐽). Legszívesebben amcsi kaját zabálnék egész nap. 🤣 🍔🍠🥜Amúgy maga az éhségérzetem teljesen helyreállt, nincs túl gyakran gyomorkorgás, minden tök OK.




És akkor a heti mérlegelés eredménye: kb. az, amiről mindenki álmodik: túlfogytam. 😮 És ez azt jelenti, hogy a következő hétre nőtt a kcal-bevitelem. Hurrá! 😁😁
A heti átlagsúlyom 69 kg lett, míg a múlt hét 69,8 kg volt és nekem kb. 0,3 kg-t kéne leadnom hetente. Konkrétan 2 hét alatt lement 2 kg, valószínű sok víz, de zsír is ment, mivel a derekam megint csökkent kb. 0,5 cm-t, sőt az erőemelő övemet 1 lyukkal beljebb kellett kapcsolni (bár ez lehet csak azért van, mert csak pár hetes és jobban betört 😜, de nem baj, örülök neki).

Eddigi súlycsökkenésem. Már látszik, hogy ez nem egy lineáris folyamat.

Többet fogytam, mint kéne, így hogy megmaradjanak az izmaim és ne lassuljon be az anyagcserém, több kaját kapok.

Ennyi kajával folytatom a diétát. Durva, mi?! Mondjuk kíváncsi leszek, ezzel fogyok-e egyáltalán.
Ennyit erre a hétre, egy szuper példa arra, hogy bizony olyan is van, hogy diéta közben nő a kalóriabevitel és nem csökken. Remélem így is marad.