2017. június 9., péntek

Görög joghurtos, gyümölcsös reggeli Wheytellával


Egy finom, teljes értékű reggeli / tízórai, vagy uzsi elkészítését mutatom meg. A görög joghurt és az új, fehérjés, csokis mogyorókrém, a Wheytella gondoskodik a magas proteintartalomról és a zsírokról, míg a zabpehely és a gyümölcsök a szénhidrátokról. És így minden együtt a finom ízekről. :) A poharas édesség összeállítása rendkívül egyszerű, mégis nagyon látványos lesz az eredmény.



HOZZÁVALÓK

(1 adaghoz)

  • 1 doboz natúr görög joghurt (140 g)
  • 15 g zabpehely
  • 80-100 g bogyós gyümölcs
  • 30 g Wheytella (fehérjés, csokis mogyorókrém a Peaktől)


ELKÉSZÍTÉS


Kanalazd egy pohár aljára a görög joghurt kb. ½-ét, erre 1-2 kanál zabpelyhet, majd egy réteg (kb. 25 g) Wheytellát. Erre jöhet a gyümölcsök nagy része, majd a maradék joghurt és egy vékony réteg zabpehely. Diszítsd a maradék gyümölccsel és egy pici mogyorókrémmel.
Tedd pár órára, vagy egy éjszakára a hűtőbe, hogy a zab megpuhulhasson, de akár azonnal is fogyaszthatod.

Tippek:
Fagyos gyümölcsökkel igazi nyári hűsítő.
Én a joghurtba tettem pár csepp vörösáfonyás Tasty Dropsot, ami remekül illik a bogyós gyümikhez és picit édesíti is a joghurtot.

Tápanyagtartalom:
388 kcal, 20,8 g fehérje, 34,8 g szénhidrát, 21,8 g zsír


A receptet a Peak oldalára készítettem.