Tojásos-mozzarellás csirkemell szeletek

Ezt a kaját egyik hétvégén, áprilisban találtam ki, mikor már úgy voltam vele, hogy muszáj lesz megenni a maradék húsvéti tojásokat (ezért tarka-barka, piros-kékek a képen). :D Volt otthon feketeerdei sonka is és nyitva maradt egy csomag szeletelt füstölt mozzarella is, így ezeket is elhasználtam.
Jól sikerült, finom lett, így megosztom a receptet. :))



HOZZÁVALÓK

(5 kis adaghoz)

A mennyiség mindenkinek egyéni, ízlés szerinti, csak azért írtam le, mert ez alapján számoltam ki a tápanyagtartalmat. Nekem ennyi volt a maradék tojás, mozzarella... ennyi szelet csirke jött ki és ennyi sonka fedte be a tepsi alját.
  • 10 kis szelet csirkemell (395 g volt, azzal számoltam a tápanyagtartalmat)
  • 8 szelet feketeerdei sonka (12 g-os szeletek)
  • 4 főtt tojás (190 g)
  • 7 szelet füstölt mozzarella (70 g)

ELKÉSZÍTÉS


A tojásokat főzd meg, hűtsd le és pucold meg,
A csirkemellet szeleteld fel, majd egy tepsi alját rakd ki feketeerde sonka szeletekkel és helyzd rá a húst. Picit sózd meg, de óvatosan csak, mert a sonka is sós.
A főtt tojásokat szeld karikákra és rakd a hússzeletekre. A mozzarella szeleteket vágd félbe, vagy használhatsz reszelt sajtot is, és tedd a szeletek tetejére.
Az egészet fedd le alufóliával és 200 °C-os sütőben kezdd el sütni. Közben nézd meg, ha már kifehéredtek a húsok és már majdnem kész, vedd le a fóliát és grill fokozaton még pár percig pirítsd a tetején a sajtot.


Ha kész, tálald rizzsel és salátával, vagy savanyúsággal!

Jó étvágyat!


Tápanyagtartalom / adag:

217 kcal / 31 g fehérje / 1 g szénhidrát / 10 g zsír

Még több hasonló receptet találsz az e-bookomban!