Lencsekrém


Mostanában nézegettem ilyen pufirizsre vagy -kukoricára kenhető krémekhez recepteket. Ezek elsősorban vegán kaják, hüvelyesekből szokták csinálni. Elég sokat kipróbáltam és kifejlesztettem már. Az első, aminek a receptjét megosztom a lencsekrém lesz. Egyszerű, olcsó, finom. :) Mondjuk nem szép, de az már részlet kérdés. :D




HOZZÁVALÓK


(2 adag)

  • 1 lencsekonzerv (töltőtömeg 210 g)
  • kb. 200 g sárgarépa
  • 1 kevés hagyma
  • mustár
  • só, bors
(A képen dupla ekkora mennyiség hozzávalói láthatóak.)


ELKÉSZÍTÉS


A répákat pucold meg és vágd darabokra, majd tedd fel főni a megtisztított hagymákkal együtt. Ha megpuhultak a lencsekonzervvel együtt turmixold össze a zöldségeket. Ízesítsd sóval, borssal, mustárral.

Ennyi az egész, egyszerű, de finom. Én puffasztott kukoricaszeletekre kenve tojással és zölségekkel ettem reggelire.