Nyereményjáték beszámoló

Év elején indítottam egy nyereményjátékot egy titkos Facebook csoportban. Január 3-ától és 10-éig lehetett jelentkezni és április 10-én zárult az esemény.

🏋 Nem "fogyiverseny" volt, bármi lehetett a cél, amit úgy, ahogy mérni lehet. Volt, aki erősödött, volt, aki a húzódzkodását fejlesztette, volt aki itt-ott formálta magát súlytartás mellett és voltak, akik sokat fogytak.

💪 A lényeg az volt, hogy a verseny elején mindenkinek kellett egy "előtte" képet készítenie és lemérnie azt, ami az ő céljában lényeges (pl. testsúlyt, vagy centiket, vagy akár azt, hogy mennyi megy szabályosan egy gyakorlatból). Utána kéthetente voltak mérések és mindig be kellett számolni az eredményről. A játék utolsó mérése április 3-án volt, ekkor kellett küldeni az "utána" képet is.

A versenyzők között voltak vendégeim, ismerőseim és teljesen "új" emberek is, akik az oldalam olvasói közül kerültek ki. Bárki jelentkezett és hogy ki milyen módszerrel dolgozik a cél érdekében, nem volt megszabva, én csak az adminisztrációs munkát végeztem mérésekkor.

Az elején több, mint 30-an voltunk a csoportban, az utolsó mérésig a mezőny fele tartott ki és a végső szavazásban 11-en maradtak benn. Voltak, akik játékon kívül csinálták végig a 3 hónapot és nagyon szép eredményt értek el.

🏅 A győztes kilétét a csoporton belül a játékosok szavazással döntötték el. Feltöltöttem minden versenyző előtte-utána képét, beszámolóját arról, hogy mi volt a célja és mit tett ennek érdekében, valamint kiemeltem a mérési eredményeik közül a leglényegesebbeket.
Minden csoporttag (azok is, akik nem játszottak végig) 3 emberre szavazhatott, arra a 3-ra, akiknek a változása a legjobban tetszett.

🏆 A nyeremények pedig a következők voltak: az első helyezett 10 000 Ft értékben választhatott sporttal, egészséges életmóddal kapcsolatos ajándékcsomagot, vagy utalványt, a másik két dobogós pedig egy-egy 3 napos, személyre szabott étrendet kapott.


A versenyzők


Elsőként egy olyan játékost szeretnék bemutatni, aki végigcsinálta a méréseket, a képeket, de végül úgy döntött, a szavazásban nem vesz részt. (Több ilyen versenyzőnk is volt, csak ők nem járultak hozzá a képek megosztásához.)
Íme, Bea:



A kezdetekről:
"Igazából nem számít számomra a játék, inkább csak a folyamatos mérés miatt kezdtem bele :)(emiatt nem is szeretnék a szavazásba bekerülni)"

Az eredményekről:
"Sajnos nem fogytam a kezdethez képest, viszont büszke vagyok rá, hogy hízni sem híztam. Arra volt tökéletes ez az időszak, hogy lássam, hogy képes vagyok megtartani a súlyomat és nem ingadozom."
A fentiek persze nem teljesen igazak, ahogy a kép is mutatja, van itt változás és a beküldött adatok is mutatják, hogy Beának is sikerült lefaragni pár kg-t és cm-t is és így közelebb kerülni a célhoz. 🏼🏼💪

Beát egyébként nem most, hanem még 2 éve ismertem meg egy programom kapcsán, és jó sok blogbejegyzést írt nekem akkoriban, amiket ITT találtok.


A versenyen 9. helyezést ért el, holtversenyben:


Viki




📌 Milyen céllal jelentkeztél a játékba?
Szerettem volna izmosodni.

📌 Mennyire sikerült megvalósítanod a kitűzött célt?
Mindig is vézna, gyenge lány voltam. De úgy éreztem, hogy most már tényleg kell ez ellen tenni valamit. Csak hiányzott a motiváció, pont ezért jött nekem ez jól. Így már volt az akarat mellé motiváció is. Ezért fel adtam a könnyen beszerezhető sulis menzakaját, és saját magamra kezdtem főzni. Először Mimi receptjeivel "kísérleteztem,, majd jöttek a saját ötleteim. Edzés terén otthon elkezdtem használni a karácsonyra kapott TRXet, és az eddigi 2km futásomat is meg emeltem 3,5km-re. De a legfontosabb a heti 2 alkalom amikor Mimihez megyek edzeni. Nagyjából ezek azok a dolgok amiken változtattam, de a legnehezebb az volt, hogy lemondtam az édességekről. Az viszont biztos, hogy ezzel most nem lett vége mert tovább szeretném folytatni a változást, és nem fogom feladni.

📌 Mérési eredmények:
Játékosunk a karját és a testsúlyát mérte a verseny ideje alatt, ami közben nőtt is, csak a végére betegség miatt visszaesett. Minden esetre ez hamar vissza fog jönni és jó úton haladunk. Az izmosodás lassabban megy, mint ameddig egy ilyen játék tart, de az biztos, hogy sokat sikerült erősödni. 💪


és Teodóra


📌 Milyen céllal jelentkeztél a játékba?
Hogy sportoljak, és kicsit leadjak a hasamból.

📌 Mennyire sikerült megvalósítanod a kitűzött célt?
Az elejen napi 1-2 órat edzettem de a végére már napi 3 óra lett, amire nagyon büszke vagyok, hiszen előtte 1 óra is nehezen ment. A hasam laposabb lett sokkal;) Ezt ugyan így szeretném folytatni, viszont most már csak azért, hogy izmosodjak. Igazábol az étrednem maradt az mint előtte .. Azon nem sokat változtattam, csak jobban odafigyeltem a kalóriákra.

📌 Mérési eredmények:
Versenyzőnk a súlyát mérte, ami 2 kg-t csökkent.


8. helyezést ért el: V.


📌 Milyen céllal jelentkeztél a játékba?
A nyeremény is csábító, de egy valós, végigkövethető, elejétől végéig tartó megmérkőzést szerettem volna önmagammal. Rendesen before-after képekkel, hogy ne mindig csak before képek készüljenek...

📌 Mennyire sikerült megvalósítanod a kitűzött célt?
A célom zsírvesztés volt, tónusosabb izomzat, no meg a hátamban lévő fájdalom csökkentése edzés által. Az edzéseim rendszertelenek voltak, de minden hétre jutott valami mozgásforma - kardió, súlyzós edzés, többféle tánc, gyógytorna, jóga, spontán kitöréssel hazasétálás...:) Az étrendem annyiban volt szigorú, hogy semmiféle állati eredetű terméket nem viszek be. Ez macerásnak tűnhet, de nekem egyáltalán nem okozott gondot betartani - etikai okokból. Értsd: sajnálom az állatokat, mindenféle szempontból kerülöm a kihasználásukat. A cukorral, fehér liszttel nem foglalkoztam, és ez egy darabig mehetett is így, hiszen szépen lassan estek le rólam a kilók így is. Nem volt rossz érzés arra kelni egy-egy reggel, hogy sok évvel ezelőtti súlyomhoz tértem vissza a nagy hízásom óta. Erre büszke lehetek, hogy sikerült 8-assal kezdődő számmal találkoznom úgy 6 év után. Aztán így a nagy hajrában, amikor ezzel a nagy önbizalommal eltelve éltem napjaim, nem volt már elég az, hogy nem volt a kajámban állati eredetű, szemétkaját ettem, a vízfogyasztásom sem volt kielégítő, a terhelés-pihenés egyensúlya is felborult. Látszik is a kilóm utolsó mért eredményén. A kezdetekhez képest az változott, hogy végre megint szakértő kezekbe kerültem edzés terén, így felügyelet mellett tudom emelni a terhelést a súlyzós edzésen, vigyázva a sérülékeny derekamra - egyelőre csak heti 1-2 alkalommal. Ez így is fog maradni. Ami bevált, az bevált, visszatérő vendég vagyok. :P

📌 Mérési eredmények:
Versenyzőnk kb. 2 kg-t adott le, azért kb. mert közben volt ingadozás. A lényeg, hogy a verseny alatt először, hosszú idő után újra 8-assal kezdődöt mutatott a mérleg.
Cm-k: derékból, hasból, combból is sikerült 1-2 cm-t leadni.


A 7. helyen Kata végzett.


📌 Milyen céllal jelentkeztél a játékba?
Húzódzkodás fejlesztés :)

📌 Mennyire sikerült megvalósítanod a kitűzött célt?
Mivel készülök első felmaratonomra is, heti 4 szer legalább lent voltam a teremben. 2 futás és két súlyzós edzés. A célom, hogy menjen teljesen majd a húzódzkodás, ezt most még nem sikerült elérni, de rengeteget fejlődtem. Remélem, ez látszik is :) sokat próbálkoztam, és sokat fogok még. Sajnos én az egész mozgás dolgot másfél éve kezdhettem el, mert volt egy viszonylag súlyos szív betegségem (úgyhogy légyszi az eredmenyeknel ezt is vegyétek figyelembe). És csak így tovább lányok!

📌 Mérési eredmények:
Játékosunk a súlyát mérte (1 kg-t ingadozott közben) és azt, hogy mennyi húzódkodás és fekvőtámasz megy. Húzódzkodásban az elején géppel, 35-40 kg-val kikönnyítve ment pár ismétlés, mostanra gumiszalaggal mennek szabályos húzódzkodások. A fekvőtámasz eleinte 20 db volt, most 30.


A 6. helyezett: Alexandra


📌 Milyen céllal jelentkeztél a játékba?
Hogy kipróbáljam magam, mire is vagyok képes.

📌 Mennyire sikerült megvalósítanod a kitűzött célt?
"Valójában 3 éve váltottam életmódot, viszont akkor még kezdőként egyáltalán nem figyeltem a makrotápanyagok arányára, az edzések rendszerességére, pihenésre stb. Azóta persze folyamatosan fejlődök, mivel szeretek ezzel foglalkozni, mindig az egészséges receptek után kutatok. Életmódválásom előtt aktívan dohányoztam, sok kávét fogyasztottam, szinte csak fehér lisztes péksüteményen és édességen, esetleg egy kis gyümölcsön éltem, miután elhatároztam, hogy változtatok.Leszoktam a dohányzásról, elkezdtem edzeni, a tiszta étkezésre törekedtem, tehát jöhetett minden, ami egészséges minden mennyiségben. Kb egy évvel ezelőtt állt be a rendszeresség az edzések terén és kezdetem jobban odafigyelni, hogy több fehérjét vigyek be és kevesebb szénhidrátot. Viszont ennek a játéknak köszönhetem az igazi fejlődést! Január eleje óta nem ittam egyáltalán alkoholt, azóta számolom a makrokat, és most tényleg alacsony szénhidrát tartalmú étrenden vagyok. Időközben lecsökkentettem minimálisra a gyümölcsök fogyasztását (amiről azt hittem, hogy képtelenség), most próbálok a túrótól is megválni (mivel a tejtermékek ”elnehezítik”a gyomrom). Ez az időszak alatt ismertem meg jobban magam, most már tudom, hogy melyik ételektől érzem magam jól, melyek segítik a fejlődést. Régebben az volt az egyik legnagyobb hibám az étkezés terén, hogy á, ez egészséges, ebből nem számít mennyit eszek. Most már ezt is megtanultam kontrollálni. Az edzések terén szintén észrevehető a fejlődés, itt is kitapasztaltam, hogy melyik mozgásforma a legjobb számomra. Életmódváltásom óta funkcionális erősítő és hiit edzéseket végzek, viszont az utóbbi néhány hónapban jöttem rá, hogy milyen fontos itt is a változatosság és a pihenés. Egy időszakban úgy edzettem, mint egy megszállott, ha pihenőnapot tartottam szinte bűntudatom volt. Most már tudom, hogy elegendő pihenés nélkül nincs fejlődés.
Lehet, hogy az előtte-utána kép között nincs sok különbség, viszont én érzem , hogy jobb a közérzetem, az edzéseket sokkal intenzívebben tudom végezni. Ha a játékot nem is nyerem meg, én már nyertem úgy érzem, mivel nem kell attól nagyobb nyeremény, hogy kiismerd és legyőzd saját magad.

📌 Mérési eredmények:
Versenyzőnk 3 kg-tól és sok cm-től megszabadult: hasból 5 cm, derékból 5,5 cm, fenékből 4,5 cm, combból szintén, karból és vádliból 2-2 cm.


5. helyezést ért el: A.


📌 Milyen céllal jelentkeztél a játékba?
A hasamból szerettem volna fogyni elsősorban.

📌 Mennyire sikerült megvalósítanod a kitűzött célt?
Elsőnek abba hagytam a kávézást,aztán elmentem egy átfogó vérvételre. Ott az eredmény alapján a pajzsmirigy nem a legmegfelelőbben működött,alul működött. Erre elkezdtem jódot fogyasztani+halolajat a koleszterinre/kiderült az sem volt rendben/+néha multivitamin. Az étkezésben a kitavai makrókat igyekszem tartani és annak megfelelően étkezni. Ezt kb 2 hete figyelem,és a fogyás beindult,a hasam nagyon sokat alakult,a hasi zsír látványosan csökkent. Az edzés Pilates volt /Pilates edzői diplomám van,sokáig nem csináltam,és egyszer csak eszembe jutott,hogy abban rengeteg olyan gyakorlat van,ami a szülés utáni hasfalat rendbe rakja. Hogy ezt miért nem csináltam hamarabb???/ A másik amit nagyon szeretek az Insanity. Még Jillian Michaels tornáit is csináltam,és futottam. Ezeket a mozgásokat váltogatva fogok továbbra is tornázni,most már több futással és úszással. Az étrend nagyon bevált,folytatom,az abban levő zsír fogyasztását is igyekszem tartani(alacsony).Pár hónap múlva szeretnék egy újabb laborvizsgálatot,mit változik. Amit picit bánok,hogy nem találtam hamarabb arra az oldalra amiben táplálkozási naplót lehet vezetni,benne a napi elfogyasztott fehérje,szénhidrát,zsír értéket,talán jobb lenne az eredményem is. De én ennek is örülök,mert elindultam egy kiegyensúlyozott és egészséges fogyás felé.

📌 Mérési eredmények:
Játékosunk 2 kg-t fogyott, de ami a lényegesebb, hogy csípőből 5, hasból köldök felett 4 cm-t adott le.


4. lett holtversenyben Tícia


📌 Milyen céllal jelentkeztél a játékba?
Fogyás

📌 Mennyire sikerült megvalósítanod a kitűzött célt?
Azért jelentkeztem erre a versenyre, mert boldog és önbizalommal teli szeretnék lenni, és úgy gondoltam hogy ez az első lépésnek tökéletes lesz. Nem mondom hogy könnyű volt ez az időszak ,de bebizonyítottam magamnak hogy igenis képes vagyok rá, és olyan alakot érhetek majd el amilyenről álmodom. Mindenki képes rá, kellő akaraterővel és kitartással!:) Még messze a cél, de nem adom fel. Az étkezésben volt néha elcsúszás, hisz emberekből vagyunk de próbáltam tisztán enni, a sport az utolsó 1,5 hónapban lett igazán fontos számomra, heti 1-2 alkalom futás, 3alkalom kondi termi. Kezdetben nagyon boldogtalan voltam, és nem szerettem azt az énemet aki a tükörből vissza néz rám, de mára már egy sokkal boldogabb lány tekint vissza. :)

📌 Mérési eredmények:
Játékosunk picit több, mint 3 kg-t adott le, a dereka 6 cm-t, a csípője 5 cm-t, a feneke 4 cm-t karcsúsodott és a végtagokból is sikerült picit fogyni.


és Vivien.


📌 Milyen céllal jelentkeztél a játékba?
Popsi formálás céljából. 

📌 Mennyire sikerült megvalósítanod a kitűzött célt?
Először is nem gondoltam volna,hogy ez ilyen nehéz lesz! Az étkezésre volt,hogy oda tudtam figyelni és sajnos volt,hogy nem.Amikor szépen megittam a napi 2-2,5 liter vizemet és kerültem a hozzáadott cukroktól hemzsegő ételeket sokkal szebb lett a bőröm és így az összhatás is.A formázásért sok kitörést,guggolás,súlyzós edzést csináltam farizomra,a narancsbőr ellen pedig a leghatékonyabb a flabelos rázógép és a diéta megtartása volt.A kezdéshez képest szebb lett a bőröm és kerekebb a popsim,amiben természetesen a bókok a legjobbak,főleg azok,amiket más nőktől kapok.Mindenképpen folytatom az edzést,csak most már igyekszem jobban odafigyelni az étrendemre. :)

📌 Mérési eredmények:
Játékosunk testsúlya nem változott a játék során, cm-ben sem történtek nagy változások, de a formálás ugye nem fogyással jár, hanem akár cm növekedéssel is. Esetében inkább a képek tanúskodnak az eredményekről, mintsem a számok.


Most pedig elkérkeztünk a dobogóhoz!


3. helyezett: Bogi


📌 Milyen céllal jelentkeztél a játékba?
Szerettem volna tartósan lefogyni, pont amikor a játék indult kezdtem el egy szigorúbb, 120g ch-t tartalmazó étrendet, ezért gondoltam jó ötlet lesz ilyen módon is motiválni magam.

📌 Mennyire sikerült megvalósítanod a kitűzött célt?
Hát, ahogy a kilók mutatják, annyit fogytam eddig, amennyit terveztem, szép eredménynek tartom. Az edzés szempontjából sajnos nem úgy alakult minden, ahogy szerettem volna, azt terveztem, hogy minden nap tornázok minimum 30 percet, de max heti 2x1 vagy 3x1 óra jött össze, csoportos tornában.

📌 Mérési eredmények:
Versenyzőnk csak súlyt mért, amiben nagyon szép eredményt ért el: 87-ről 79 kg.

2. helyezett: Rita



📌 Milyen céllal jelentkeztél a játékba?
Állóképesség és erőnlét javítása, mellékesen fogyás.

📌 Mennyire sikerült megvalósítanod a kitűzött célt?
"Azt hiszem sikerült elérnem ami szerettem volna. Nagyon örülök, hogy a 2 hónapnyi extra munkahelyi terhelés ellenére is sikerült jobban odafigyelnem. Bár az edzésre nem mindig jutott rendesen időm, de így is sokkal többre vagyok képes. Eleinte max. 5 fekvőtámasz ment mostanra ez meg tízszereződött. A hátam egy gyerekkori sérülés miatt elég gyenge, 10 felhúzás csak rúddal is több napnyi gyengélkedés okozott. Mostanra 20 kg sem okoz problémát és fel tudom magamat húzni a rúdon! Lehetne látványosabb is az eredmény ehhez a jövőben jobban kell figyelnem az étkezésre. Az elmúlt 3 hónapban sikerült elszoknom az édes ízektől és a jobb idő is motivál a több mozgásra. Mindenképpen folytatni fogom ezt az életformát és remélem mostmár több energiát tudok majd belefektetni. 
Köszönöm, hogy részt vehettem én is a versenyen!"

📌 Mérési eredmények:
Játékosunk a derekát, csípőjét, combját mérte a játék ideje alatt és mindegyikből 3 cm-t sikerült lefaragnia.


A győztes: Anita



A nyereményjátékot a résztvevők szavazatai alapján Anita nyerte, akivel már 2 évvel ezelőtt is találkozhattatok a blogomon, ugyanis a 2014-es Új év új élet(mód) programom egyik résztvevője volt. :) Akkor bejegyzéseit ITT, mostani versenybeszámolóját pedig alább olvashatjátok:

📌 Milyen céllal jelentkeztél a játékba?
A cél a készülés volt a nyári strandszezonra :) Mivel az edzések már szerves részeként szerepelnek a napirendemben, ezért az étkezés helyes mederbe terelése volt a fő cél. 

📌 Mennyire sikerült megvalósítanod a kitűzött célt?
"Az edzések szuperül mentek, időközben beiktattam egy taktikai önvédelmi edzést is a konditermi súlyzózás mellé, ami remekül fejleszti az állóképességet, ezt mindenkinek szívből ajánlom. Az edzések kiegészítéseképp sokat jártunk kirándulni, ami minimum 15 km hegyen fel-le sétát jelentett kikapcsolódásképp :)
Az étkezéseknél nekem még mindig az jelenti a kihívást, hogy ha valamilyen szempontból kiesek a napi rutinból... pl. megjelenik valaki egy tálca sütivel/pogácsával, céges rendezvények, Húsvéti dínom-dánom... Ilyenkor nehezen tudok ellenállni, és utána persze bűntudatom van, és úgy érzem az egész heti munkám kárba veszett. De nem adom fel, újra-újra felállok, főzök magamnak diétásat, hogy ne a pláza kínálatból kelljen valami kevésbé egészségtelent választani, számolom a kalóriákat, makrókat, és nyárig meglesz az a strandforma :)
Nekem nagyon motiváló volt, hogy két hetente méregetni kellett magam, még ha nem is változott sokminden, de úgy hatott mint egy figyelmeztetés, hogy igen, még jobban oda kell figyelnem :)"

📌 Mérési eredmények:
Versenyzőnk testsúlya nem változott, viszont derékból 5 cm-t, hasból (köldöknél mérve) 3 cm-t, fenékből 2 cm-t adott le és a képek is mutatják a pozitív változást.


Anita egy vásárlási utalványt választott nyereményül, amit a képen látható szépséges edzőnadrágra váltott be. :)


"Kedves Mimi, Sporttársak! Nagyon köszönöm a nyereményt, ma megérkezett, és fel is avattam :) Csodaszép a naci, kényelmes, szuper benne edzeni :) Nagyon örülök neki :)"


Gratulálok mindenkinek és köszönöm a részvételt, a szavazatokat.