Almás palacsinta kosárka fehérjés csokipudinggal


Ez a receptem a Peaknek készült, az ő termékeik felhasználásával. Az egyik egy protein palacsinta por, a másik egy finom rumos-csokis fehérje. Én nem vagyok egy nagy palacsinta fan, volt, mikor csináltam gesztenyeliszteset, aztán kipróbáltam ezt a fehérjéset, ami tök jó, mert jó serpenyőben egy csepp zsiradék nélkül szépen megsül, jó ízre, állagra is.
De nem csak palacsinta vagy gofri készülhetbelőle, nagyon jó ízt ad bizonyos sütiknek is. Az almával különösen jól harmonizál, nem véletlenül létezik almás palacsinta is. J Én kis kosárkákat sütöttem belőle, amiket csokipuding szerű krémmel töltöttem meg és gyümölcsökkel díszítettem.


HOZZÁVALÓK


A kosárkákhoz:

  • 40 g kókuszliszt
  • 30 g Peak protein palacsinta por
  • kb. 200 g alma (megpucolva)
  • 1 tojás
  • 1 tk. konjac liszt
  • édesítő ízlés szerint
  • víz



A csokikrémhez:

  • ·      20 g rumos-csokis SlimSecret Protein
  • ·      20 g kakaópor
  • ·      2 tk. konjac liszt
  • ·      édesítő ízlés szerint
  • ·      víz

ELKÉSZÍTÉS


A kosárkák tésztáját turmixgépben, vagy botmixerrel fogjuk elkészíteni. Miután az almát meghámoztad és feldaraboltad, tedd a turmixba, majd add hozzá az összes többi hozzávalót. Vízből eleintecsak egy keveset. A mennyisége attól függ majd, mennyire lédús az alma. Turmixold össze az egészet. A kókuszliszt és a konjacliszt meg fogja magát szívni, így pár perc múlva sűrűbb lesz. A túl sűrű, mehet bele még egy kis víz. Akkor jó, ha krémes, kenhető masszát kapsz.
A tésztát adagold szilikon muffin-, vagy kosárka formákba. 8-10 db biztos lesz belőle, attól függően, mekkorák a formáid. Az aljukban lehet vastagabban a tészta, de fotnos, hogy a szélüket is kikend, belül pedig maradjon egy kis üreg.
Süsd 200 °C-ra előmelegített sütőben b. 10-15 percig. Ha barnul a szélük, már majdnem készen vannak.
Amíg sülnek a kosárkák, készítsd el a tölteléket. Ez egy rumos-csokis pudingszerűség lesz. A fehérjét, a kakaóport, a konjac lisztet keverd össze, majd folyamatos kevergetés mellett lassan adagolj hozzá vizet. Itt is érvényes, hogy később sűrűbb lesz, mert a konjac pudingossá teszi.
Töltsd a kész kosárkákba a csokikrémet. Ha kihűltek, még hűtsd tovább a hűtőben. Tálalás előtt díszítsd pl. fagyos erdeigyümölccsel.