Tavaszi megújulás program: Eszter - 11. hét

Sziasztok!

Eltelt a 11. hét is, de ez a hét különleges volt számomra. Meglátogatott az Anyukám Magyarországról, itt volt velem egy hétig Manchesterben. Minden percét élveztük az együttlétnek, hiszen évente csak egy-kétszer találkozunk :(

A 2. napon kérdezte meg, hogy mit csináltam magammal, mert olyan más formájú vagyok ;) Mitől lett ilyen kerek fenekem, és mitől vállasodtam ki ennyire?! Hát elmeséltem neki mindent Mimi programjáról, és meg is mutattam neki, hogy néz ki egy edzés.
Aztán kipróbált egy-két gyakorlatot, és úgy megtetszett neki, hogy kétszer együtt is edzettünk!

Később meséltem neki az étkezés fontosságáról is, és hogy erre is van előírt programunk. Na ezt is ki akarta próbálni :) Azt mondta, hogy ő még életében nem evett ennyi zöldséget... pedig tudja, hogy kellene. Nem is csak a fogyás miatt, hanem mert egészséges és nagyon könnyû étel. Egy zöldséggel teli ebéd után nem jön ránk a "kajakóma", nem érezzük magunkat szuszugó malacnak :D
Az egész hét alatt csak kétszer "bűnöztem", egyszer 1 gombóc fagyival, másodszor egy szelet pizzával, de mindkettőt be tudtam illeszteni az aznapra előírtakba és a kalóriakeretbe is.

Ezen a héten minden megy tovább a régi kerékvágásba, sziasztok!


Egy kis kiegészítés:
Ez most a kedvenc  kajám :) Sütőtök-édesburgonya krémleves :)

  • 150 gr sütőtök
  • 150 gr édesburgonya
  • egy ek. édesítő
  • chilipaprika por vagy "erőspista"
Megfôztem a zöldségeket annyi vízben, amennyi ellepi, aztán beízesítettem és összeturmixoltam.

Ha valaki sűrűbben szereti le kell önteni kb. a fele főzővizet.
Próbáld ki fokhagymás verziót is, nagyon finom, édesítő helyett egy kis gerezdet turmixolj bele!