Tavaszi megújulás program: Eszter - 10. hét

Sziasztok!

10. hét vége...nagyon szalad az idő. Mindjárt vége a programnak! Nem akarom, mindenképp szeretném folytatni. Meg is fogom kérdezni Mimit van-e erre lehetôségem, bár gondolom igen ;)

A 2. hetemet töltöttem el a személyre szabott étrendemet követve, hát mit mondjak, nem könnyû betartani. Bár igazán csak az okozott gondot, ha váratlan helyzettel találtam szembe magam, pl. ugorjunk már el fagyizni, vagy átjöttek a barátnômék este és elôkerült a rágcsi, de volt, hogy benn kellett maradni túlórázni.
Na ilyen helyzetekben volt szükség önfegyelemre! De a sós perec helyett lehet mandulát nassolni, a fagyik közül lehet gyümölcsöset választani a tejszínes helyett, persze pohárba kérve nem tölcsérbe :) mindenre van megoldas, mert az étrendbe be lehet illeszteni, csak ésszel kell!

Az edzéseket viszont lazábbra vettem a héten, mert nagyon fáradt voltam. Sosem éreztem még ilyet korábban, ez nem csak olyan "jajj, de elfáradtam ma" dolog volt. Napokon keresztül amikor elkezdtem edzeni azt éreztem, hogy nem akarom, nem esik jól, nincs erôm, fáj mindenem, pihenni akarok. Persze máskor is éreztem már így egy-egy alkalommal, de az múlandó volt. Aztán megírtam Miminek, hogy mit tapasztaltam, és ô is azt mondta igen pihenjek, ha úgy érzem arra van szükségem. Így is tettem, edzettem valamennyit, de az egy hetes edzéstervemet lényegében két hét alatt csináltam meg.

Mostanra feltöltôdtem, jól érzem magam, van kedvem edzeni és folytatni mindent!