Tavaszi megújulás program: Eszti - 8-9. hét

Most szeretném bepótolni az előző hétről elmaradt beszámolómat is. Sajnos egészségügyi problémák miatt nem tudtam teljesen követni a heti edzéstervet, és a személyes találkozás is elmaradt legnagyobb sajnálatomra Mimivel.
Viszont, amikor végre úgy éreztem, hogy kibírom az edzést, azonnal neki is kezdtem gondolkozás nélkül!

A mostani héten szerencsére még végre eljutottam a Gildába, ahol Mimi rendesen "kikészített", mindenre edzettünk keményen, guggoltunk, kitöréseztünk, összetett gyakorlatokat is csináltunk, az edzés végére úgy éreztem, hogy húúúú na ezért érdemes volt felkelni, hiába fáj mindenem, hiába érzem úgy, hogy darabokban kell a két karomat és lábamat elvinnem, szuper király volt!
A guggolásnál emeltünk a súlyon, ami megint rettenetesen jó érzés volt, hiszen fejlődök és igyekszem minden nap egy új lépéssel a cél felé haladni!
Szóóval, összegezve, nagyon jó kis edzés volt!


Ezen a héten nagyon sok vizsgám lesz, és rengeteget kell még tanulnom, szerdán találkozom Mimivel ( már nagyon várom :) ) és igyekszem a sok tanulással összehozni az edzéseket is.

Mindenesetre, mindenkinek sok-sok erőt küldök a vizsgaidőszakra és utána végre itt a nyááár!! :)