2017. december 15., péntek

"Diet" blog - tanulságok & jövő


Ígértem, hogy nem hagyom abba a “diétas”?? blogot, igaz a végén nem szálkásítás, hanem tömegnövelés lett a dologból. Először csak a stressz-zabálás miatt a végén már tudatosan. Miután megírtam a legutóbbi bejegyzést, hétvégén kicsit elgondolkodtam: “Hülye vagy bmeg?! 2 hét múlva versenyed lesz, ahol a lehető legerősebbnek kell lenned és most akarsz szigorítani a kajádon?!” Így aztán eléggé tömegnövelő mennyiségeket kezdtem enni. Hol szintentartó körül, hol annyit, amennyi belémfért, persze anélkül, hogy rosszul lennék tőle.



Ja és a “szemét” kaját sem hagytam ki. 😂 Én, aki kb. 2 éve még egy nyomorult salátát sem ettem meg, ha cukros volt a leve. Meg egy pékárut, ha nem 100% teljes kiőrlésű. 😖 Ismerem azt a végletet is, de most nem ez a téma.

Szóval egész múlt szerdáig sok kalória, sok fehérje, sok szénhidrát, vmikor sok vmikor nem annyira sok zsír. Utána a verseny előtti mérlegelésre azért normális testsúlyt akartam, így 2 nap alatt 75,5 (reggel, mert nap közben full tele 77 is voltam 😂) kg-ról lementem 72 körülire. Mindezt úgy, hogy csak vizet adtam le, szóval ez mind vissza is jött utána természetesen. Nem volt vészes, nem a testépítők vízhajtására kell gondolni, annyi, hogy napokig brutál sokat ittam, durván sok kalóriát ettem továbbra is, de csak zsírból és fehérjéből, valamint nem sóztam 2 napig (fura, mert szerintem úgy sem volt szar a kaják íze.) Aztán az utolsó nap pár órán át nem ettem meg ittam. Sima ügy volt, tök jól bírtam, semmi bajom nem volt. 😄 Valahogy bekattant az agyamban, hogy most ezt így kell, így jó és még éhes is alig voltam. Vannak jó kis képeim zsíros, de szénhidrátmentes kajákról, majd megosztom őket. Úgysem sok ilyen lesz, mert egyébként szénhidrát párti vagyok. Versenyzés előtt be is toltam pár dolgot. 🍩🍫🍌

Na, aztán miután megdöntöttem a testsúly rekordjaimat 🐽😂 jött a verseny és szerencsére ott is döntöttem egyéni rekordokat. 💪
Úgyhogy a célt elértem.

Igazából a diéta blog miatt kicsit szarul éreztem magam még a múlt héten, hogy jaj, nem tudom úgy írni, ahogy terveztem, nem tudok vele jó példát mutatni (írtam volna tavasszal, akkor minden kurva jól sikerült, de akkor csak magamnak naplóztam) aztán most eszembe jutott, amit az első bejegyzésbe írtam:


Tehát igazából betartottam, amit ígértem, felhúztam azt a súlyt, amit már nagyon akartam, úgyhogy megérte az összes zabálás 10000000%-ig! 🤣😜 Meg az összes zsír is ami rám jött. 🐽
Deadliftes before képem is volt, aftert is ígértem, íme:

160 kg

És akkor a továbbiak kaja szempontból (most az edzést ne keverjük ide): most a hét elején brutál magas kalóriáról fokozatosan lejöttem szintentartó körülire, vagy inkább minimálisan alá, számolom is, de az ünnepek alatt tuti nem szarakodok ilyennel. A cél szépen visszafogyni 68-70 kg körülire és azt tartani.

Az Avatar Nutritiont lemondtam, rengeteget tanultam belőle, nagyon hasznos volt, a régebbi bejegyzéseimben találkozhattok vele sokat, de most már magam tervezem a makróim (már amikor számolom, mert nem mindig tartom ezt szükségesnek és jónak) és a célom, hogy kidolgozzak egy saját rendszert, amit majd megosztok veletek is. (Már elkezdtem. 💪)
Közben viszont év elején jön az Avatar 2.0, amit ki fogok próbálni és ajánlom is mindenkinek, akiket érdekel, katt IDE iratkozzatok fel és január 7-től 2 hétig ingyen lehet tesztelni majd.

Végül a tanulságok: látszik, hogy most a szálkásítás rohadtul nem az elsődleges célom volt, így el sem értem. Már az elején kijelentettem, hogy erősödni akarok és az a fő és persze a fejemben ez volt az első helyen így nyugodt szívvel túlzabáltam magam és konkrétan a végén már leszartam, hogy hízok. 😄 És az első helyen álló célt el is értem. Nem mindig az a legjobb út, amit az elején elképzel az ember és van, hogy a fő cél érdekében a mellékes célokat be kell kicsit áldozni. Ennyire nagyon fejben dől el a dolog.
A másik megjegyzés: ősszel/télen nehezebb diétázni, mint tavasszal. Így vagyunk kitalálva, nyáron nagyon jól elvoltam az alacsony zsírtartalmú kajákkal, most meg konkrétan zsírt zabálok, vagyis annyira nem, de a sok mogyivaj és társai... 😍 Na és a magas zsírtartalmú kajában több a kcal, így nehezebb velük deficitben lenni. Ez csak egy megállapítás.

No, akkor: én most elkezdtem a saját rendszerem kidolgozását, ebbe majd ti is be lesztek vonva, ha eljön az ideje, addig is próbáljátok ki majd az új Avatart, érdemes, a régi is jó volt, kíváncsi leszek errre. ITT írtam amúgy róla többet (a bejegyzés közepén).

Boldog Ünnepeket előre is mindenkinek, karácsonykor nehogy diétázzatok, persze halálra sem kell zabálni magatokat 😄, blogbejegyzéssel majd a jövő évben jövök újra.