Tojáskrémmel töltött fehérjés húsvéti kosárkák


Húsvéti édességrecepteket keresgéltem és akkor találkoztam többféle tojáslikőrös desszerttel, sütivel. Innen jött az ötlet, hogy valami hasonló ízvilágú krémet csináljak. Ezt tojássárgákból, mandulatejből egy kis rumaromával sikerült elkészítenem, majd csokis proteines kosárkákba töltöttem.


HOZZÁVALÓK

(6  db kosárkához)

50 g kókuszliszt
20 g Slim Secret Protein (csokis-mogyorós, csokis-rumos, vagy csokis-kekszes)
15 g konjac liszt
10 g zsírszegény kakaópor
2 tojásfehérje
víz

A tojásos krémhez:
2 tojássárgája
20 g 4x-es erejű, eritrit alapú édesítő
5 g konjac liszt
200 ml tej (én mandulatejjel készítettem)
100 ml víz
rum aroma


ELKÉSZÍTÉS


Keverd össze a kosárkák száraz összetevőit, majd add hozzá a tojásfehérjéket és lassan adagolva annyi vizet, amennyit felvesz. A konjac liszt miatt ez elég sok lesz. Ezért fontos összetevő, nem lehet mással helyettesíteni, mert ez adja meg az állagát. Tömör, rugalmas, kicsit kenhető, de picit sem folyós tésztát kell kapnod. Ha elkészült, adagold kosárka, vagy muffinformákba úgy, hogy csak a formák alját és peremét kend ki a masszával, belül üreg legyen, ugyanis oda kerül majd a töltelék. A legjobb, ha szilikon formákat használsz.
180 °C-ra előmelegített sütőben kb. 20 perc alatt megsülnek.Közben készítsd el a tojásos krémet. Ehhez az összes összetevőt turmixold össze. Már ilyenkor be fog sűrűsödni, de még főzzük egy picit, hogy ne nyers tojás legyen a sütiben. Lassú tűzön kevergesd míg még jobban besűrűsödik. Fel ne forrjon!Ha elkészültek a kosárkák, töltsd meg őket a krémmel, végül díszítsd kedved szerint. Én színes dekorcukorkákat tettem rá, ez minimális mennyiség, pár gramm, így nem lesz tőle kevésbé diétás a süti, de legalább jól mutat. ;)

TÁPANYAGTARTALOM
1 db süti 82 kcal-t, 6 g fehérjét, 7 g szénhidrátot és 3 g zsírt tartalmaz.




A receptet a Peak oldalára készítettem.