Chili con Carne


Egy jó kis chilis bab, hogy elszakadjunk picit a csirkétől - bár abból is készíthető.



HOZZÁVALÓK

  • 400-500 g darált hús (sovány sertés, vagy marha)
  • 1 konzerv vörösbab (250 g körüli töltőtömeggel)
  • 1 konzerv kukorica (az enyém chilis, paprikás, 310 g-os)
  • 3 dl natúr paradicsompüré
  • 1 nagy fej, vagy 2 kicsi hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma, vagy fokhagyma granulátum ízlés szerint
  • bors
  • chili: én 3 félét használtam, vettem mindent, amit láttam :D Persze minegyikből csak egy picit tettem bele
  • bors
  • Vagy mehet mindezek helyett chilis bab fűszerkeverék.
  • pici zsiradék (1 tk. kacsazsír vagy kókuszzsír)

ELKÉSZÍTÉS


A hagymát pucold meg, vágd fel, majd kis zsiradékon pirítsd meg. Ha nem akarsz hozzáadott zsiradékot használni, vízben párold, vagy süsd ki a húsból a zsírt és csak utána add hozzá a hagymát. 
Miközben a hús és a hagyma átsül, illetve megpirul, jöhet a só, a bors és a többi fűszer, végül, mikor már a hús majdnem teljesen jó a zöldségek és a paradicsomlé.
Még egy picit főzd és kész is.
Tálald rizzsel, vagy rizi-bizivel!

Jó étvágyat!


Még több hasonló receptet találsz az e-bookomban!