Petra

Petrával február végén kezdtünk együtt dolgozni, 2 hónapig személyi edzésekre járt hozzám, plusz étrendet készítettem neki. Azóta egyedül edz, a közös edzések tapasztalatai alapján készített edzésterveim alapján.
Tegnap kaptam tőle egy nagyon kedves levelet, amiben nektek, az olvasóimnak üzen. :)

Íme:

"Sziasztok,

Amikor eldöntöttem, hogy nem akarok meghízni és ehhez "súlyokat kell emelgetnem a gyurodában", tudtam, egyedül biztos nem fogok nekiállni, úgyhogy keresnem kell valakit, aki segít. De mivel nem ismertem személyi edzőket, és más se tudott ajánlani, fogtam magam és rákerestem a neten. Így akadtam Mimire, aki már a blogja alapján is szimpatikusnak tűnt.

Persze az első 2-3 alkalommal nagyon furán éreztem magam ("jaj, itt mindenki izmos és ezer éve ide jár, stb."), de az, hogy személyi edzővel vagyok, olyan biztonságérzetet adott, hogy hamar elmúlt minden feszengésem.

Mind emberileg, mind szakmailag csak ajánlani tudom Mimit, aki a lehető legnagyobb szakértelemmel és kedvességgel állt mindenben a rendelkezésemre! Sose késett, mindig felkészült volt, és mindig csakis velem foglalkozott. Ahogy figyeltem a teremben, ez nem minden személyi edzőre igaz, úgyhogy nagyon hálás vagyok, hogy "Mimit dobta ki a gugli". :D

Összesen 20 órát vettem (+edzéstervet és étrendet is), amit heti 2-3 alkalommal jártam le, és bár nem a fogyás volt a fő célom, 3 hónap alatt ~4 kg-mal lettem kevesebb (ami nem vált káromra). ;D
Az edzésterveket és az étrendeket is ugyanolyan alapossággal készítette el, ahogyan az aktuális "közös" edzéseinket, úgyhogy én maximálisan elégedett vagyok Vele és a munkájával. :) Bátran tudom ajánlani mindenkinek, nem fogtok csalódni!"