NDN Sport edzőruhák

Mióta rendszeresen edzek - azaz mióta nyilvános helyen edzek - rengeteg edzőruhát halmoztam fel, már szinte többen vannak, mint az utcai ruháim. Sosem voltam nagy divatmániás, mindig azt hordom, ami tetszik, meg ami kényelmes és nem is rajongok a shoppingolásért. Mondhatni utálok órákon át ruhákat próbálgatni. Kivétel ez alól az edzőruha! Sportboltokban, szép színes, minden féle érdekes fazonú trikók, topok, nadrágok között nagyon jól elvagyok. :D Legszívesebben mindet felpróbálnám, és ha milliomos lennék, meg is venném mindet. Az edzőcipőkkel egyébként ugyan így vagyok. No, de ne térjünk el a témától, most a ruházatról lesz szó.


A minap az az öröm ért, hogy megkerestek az NDN Sporttól, hogy válasszak a kínálatukból egy trikót és egy nadrágot.
Nagyon örültem neki, hiszen edzőcuccból sosem elég. :) Ismertem eddig is a márkát, van tőlük pár tök jó fazonú nadrágom és felsőm, úgyhogy biztos voltam benne, hogy jó dolgok közül válogathatok majd. Azt tudtam, hogy az alsó egy short lesz, mert azt egyébként is venni akartam. A felsőn gondolkodtam többet, végül egy trikót választottam, ami színben passzol a rövidnadrághoz. Nagyon tetszenek az olyan edzőtrikók, amelyeknek a háta érdekes szabású, pl. nem bánom, ha kivan a fél, vagy az egész hátam, vagy mondjuk érdekes pántjai vannak. Szerintem ez a trikó megfelel ezeknek a kritériumoknak. :)

A ruhák 95%-ban puha pamutból készültek, jó a nedvszívó képességük, rugalmasak, kényelmesek, a tisztításuk sem igényel semmi extrát, könnyen moshatóak.

Bátran ajánlom az NDN sport ruhákat mindenkinek, aki szép, kényelmes és megfizethető árú edzőfelszerelést szeretne.