Proteines zabgolyók

 

Karácsonyra most nem vittem túlzásba a sütögetést, egyszerűen nem volt kedvem, viszont annál inkább belejöttem a proteines zabgolyó gyártásba. 😁  Instagramra már kitettem őket korábban, de gondoltam, készítek róluk egy blogbejegyzést is, hogy jobban visszakereshetőek legyenek a receptek.

Elronthatatlan sütés nélküli édességek, gyorsan, egyszerűen elkészíthetőek. 😋 

Mindenből random mennyiséget használtam, átlagosan 500 g zab fogyott el 3 féle golyóhoz, fehérjéből meg kb. 2 adagolókanálnyit használtam mindegyik adaghoz.



  • Raffaello:
    • zabpehely
    • fehérjepor
    • túró (250 g)
    • szeletelt mandula
    • eritrit
    • pici kókuszreszelék
    • sok kókuszreszelékbe forgattam.
  • Mogyis:
    • zabpehely
    • fehérjepor
    • 2 ek. mogyivaj
    • 1 ek. Nutella
    • natúr kakaópor
    • rum aroma
    • pici víz
    • eritrit
  • Mézeskalácsos:
    • zabpehely
    • fehérjepor
    • 1 ek. méz
    • 1 narancs leve
    • mézessüti fűszer
    • fahéj
    • dió darabkák
    • szeletelt mandulába forgattam
  • Kávés-kókuszos:
    • zabpehely
    • fehérjepor
    • instant kávé
    • kakaópor
    • rum aroma
    • kis víz
    • kókuszreszelékbe forgattam




  • Csokis-banános:
    • zabpehely
    • fehérjepor
    • 2 banán (vízzel leturmixolva)
    • banános ízesítésű kakaópor
    • karamellás Kölln müzli (ebbe is forgattam)
  • Mézes sütis:
    • zab
    • fehérje
    • keksz krém (ilyen Spekulatius Creme szerű cucc)
    • méz
    • mézessüti fűszer
    • dió darabkák
    • fahéj
    • reszelt narancshéj
    • víz
  • Zserbó golyó:
    • zab
    • fehérje
    • baracklekvár
    • dió darabkák
    • kakaópor