FitnessBlogger program: Emi - 10. hét

Ups and downs


Már a program 10. hetét zártam, gyorsan telik az idő! A hazautazásom előtti őrületben sikerült teljesítenem minden edzést. Nem hagytam ki egyet sem azzal az indokkal, hogy "most nem fér bele". Ellenben otthoni "feladataim" a háttérbe szorultak, teljesen megfeledkeztem egy mosásról amit az egyik edzés után terveztem kiteregetni. Elég vicces volt ezt másnap reggel konstatálni. Edzés közben pedig megint elhagytam egy pár kesztyűmet (ez alkalommal már nem is került elő...), szó ami szó, ezen a héten már nem tudtam, hogy hol áll a fejem. Ma délután vár rám a negyedik edzés, ezúttal "hazai környezetben", alig várom! Remélem kevesen lesznek, most ehhez van kedvem: motiváló zene a fülben, és csak magamra koncentrálni.

Annak ellenére, hogy szét voltam csúszva, ezen a héten több "személyes rekord" is megdőlt (végre-végre-végre!). A pulzusom felment 193-ig a step up közben, az érdekes ebben az volt, hogy a gyakorlat közben ebből semmit nem észleltem (sőt, úgy éreztem, hogy most elég könnyen ment). Általában a guggolás és a deadlift azok a gyakorlatok, amikkel szó szerint meg kell küzdenem. Sajnos mindig kételkedem magamban: "Húha, 60 kg, megy ez nekem?" És ezek miatt a gondolatok miatt lesz sokszor a tíz ismétlésből nyolc, vagy a hat ismétlésből öt. De jelentem, a guggolást most egy szettben túlteljesítettem, a deadliftet pedig az eddigi legnagyobb súllyal teljesítettem, mindenféle derékfájás nélkül! Használnak az extra gyakorlatok a derekamra, amiket Mimitől kaptam, és ha úgy érzem, csak óvatosan pakolok súlyokat a rúdra.

Mielőtt hazajöttem, végeztettem egy InBody mérést (ami elvileg képet ad a testzsírtömegről, izomzatról stb), mert itthon nincs rá lehetőség. Nagy bánatomra sajnos pontatlan lett, úgyhogy csak arra tudok hagyatkozni, amit én észlelek magamon. A mérés szerint ugyanis, nagyobb a testzsírtömegem, ami már csak azért sem stimmel, mert fogytam (és pont zsírból mert a hasamon már az ereimet is látom). A másik adat szerint izomtömegből pedig fogytam (pl. lábaim), amiben ugyancsak kételkednék, mert a combfeszítőm bizonyos részei ugyanolyan szépen dudorodnak, mint a program kezdetén. Szóval ha nekem kell értékelnem magam: valószínű szálkásabbnak tűnök, mert fogytam, de izomzatból ugyanolyan szinten állok.