Tavaszi megújulás program: Eszter - 9. hét

Sziasztok!

Eltelt a 9. hét a programunkból. Ez a hét nagyon érdekes volt számomra, hiszen elkezdtem a Mimi által összeállított étrend szerint étkezni. Első ránézésre tetszett nagyon, de kicsit bonyolultnak tűnt. Össze kell hangolnom az edzéseimmel, a pihenőnapokkal és még az sem mindegy, hogy alacsony vagy közepes kalóriás nap lesz-e. Aztán ahogy elkezdtem csinálni, rájöttem, hogy baromi egyszerű. Sőt! Még gondolkodnom sem kell, hogy mit egyek, csak ránézek az aznapi lapomra és tádááám.....ott a válasz:) Mindez persze sok variációval.
Szóval klassz a dolog, csak be kell tartani! Na ez az ami nem egyszerű. Nincs mellé evés csak ami a papíron van és azok variációi. Egész héten jól sikerült tartani, bár hétvégére kicsit elgyengültem leginkább a mennyiségeket illetően. De úgy érzem fog működni a dolog, úgyhogy ki kell tartanom :)

Az edzéseket csináltam, mint a gép a héten, szerintem kicsit túlságosan is. Hétvégére úgy éreztem magam, mint egy hadirokkant. Fájt a hátam, a karom, a térdem.....úgy éreztem sok volt, pihentetni kell az izmaimat. Nem fejeztem be a hétre előírtakat, csak kardióztam helyette. Hát van ilyen.....:)
De most már megy minden a régi kerékvágásban!