Tavaszi megújulás program: Eszti - 10. hét

Íme az e heti beszámolóm :)

Kedden, szerdán, illetve csütörtökön voltak az év végi vizsgáim, ezért eléggé stresszes héten vagyok túl, de szerencsére minden sikerült. Hétfőn itthon voltam még, tanultam, készültem a másnapi számonkérésre, így az aznapi edzést itthon oldottam meg a Mimi által előírt edzésterv által, mint mindig. Hasonlóképpen volt megoldva a keddi edzésem is.

Szerdán délelőtt vizsga előtt szerencsére eltudtam menni hozzá, így végre következett a heti közös edzésünk. Nagyon király volt, bár elég nagy izomlázzal érkeztem, és nagyon fáradtan, de annyira feltöltődtem, hogy az valami hihetetlen!

Ezen a héten először guggoltam 40 kilóval, ami még hozzájárult az amúgy is jó kedvemhez. Kellemes edzés volt, elfáradtam, azonban lelkileg feltöltődtem.


A hét többi napján pedig vizsgáztam illetve folytattam az előirt edzésterv kivégzését.

Vasárnapot a pihenésnek szenteltem, hogy feltöltsem az energiaraktárakat és újult erővel tudjam elkezdeni a következő hetet!

Mindenkinek nagyon szép nyarat kívánok, itt a jó idő, előkerülhetnek a bikinik, bár az enyém még marad egy darabig a szekrényben :)