Tavaszi megújulás program: Bea 10-11. hét

Sziasztok!

Sajnos a múlt hét kimaradt a beszámoló ügyileg. Igazság szerint a 2 hét olyan mértékben egybefolyt számomra, hogy nem is vettem volna észre, ha nem kapom meg Mimitől a következő heti edzéstervet.

Ez az időszak a kapkodás, stressz és az enyhe szervezetlenség időszaka. Mint, ahogy már írtam felvételizek és költözünk is. Egyik sem egy szálloda relax csomagjába illő történet. (Úgyhogy tessék nekem drukkolni) ☺ Ahogy múlt hétvégén pakoltam be a könyveket a dobozba és levittem a garázsba, vigyorral konstatáltam, hogy az edzéssel a költözésre készültem már hónapok óta. Olyan könnyűek voltak! :D
Jól esik az érzés, hogy milyen erős lettem már ennyi edzéstől is. És eszembe jut, hogy még van hova fejlődni! Szóval izgalmas ebbe belegondolni. ☺ Az tuti, hogy nem fogom abbahagyni. Sőt! A rávezető szakasz után jön az autópálya. 100% Hardcore – No pain, no gain!