FitnessBlogger program: Rozi - 2. hét


Tegnap este olvastam, hogy valaki teljesen egyedül edz, lehet én is átváltanék erre, legalábbis a mostani időszakban.

Egész héten túlóráztam, a jövő hét is ilyen. Remélem azért ez a hét kicsit nyugisabb lesz, de elmaradt jó pár dolgom, ezért max otthon edzenék.

Sajnos már a második hetet se tudtam teljesíteni, ahogy szerettem volna. Hétfőn az előző bejegyzésben ígérteknek megfelelően hajnalban bejöttem a Hivatalba futni padon, futottam egy 20 percet és nyugtával kezdtem a hetet. Ekkor még nem tudtam, hogy ez lesz a hetem első és utolsó edzése is egyben.. aznap 23 óráig dolgoztam és az összes többi napon is túlóráztam, így nem volt időm, erőm boltba menni, vásárolni, főzni, pláne kalóriát számolni.
Még így is kb 9 volt mire minden nap le tudtam ülni, ezért sajnos az edzések is elmaradtak :( Hét elején még úgy gondoltam, hogy 1-2 nap ilyen, akkor próbálok viszonylag normálisan enni és utána csinálom rendesen a "diétát", de aztán ebbe is jól belebuktam :(

Nagyon mérges vagyok, mert most úgy éreztem, hogy jó úton haladok, nem éreztem különösebben megterhelőnek, de szükségem van pihenésre ennyi meló mellett. Erre a hétre az a célom, hogy meglegyen a 2 súlyzós+2 kardió edzés (valószínűleg Mimihez megint nem jutok el) és igyekszem visszaállítani az étkezésem.