FitnessBlogger program: Kata - 6 hetes összefoglaló

A Mimivel való 6 hetes együttműködés nagyon-nagyon klassz volt. Összerántott és megerősített abban, hogy kell az irányítás. Még edzőterembe is eljutottam ha végképp nem volt időm otthon edzeni.

Az otthoni edzés híve vagyok, az időbeosztásom csak ezt engedi meg. Mimi rávezetett arra, hogy tudok "nagy súlyokat" emelgetni - élveztem a köredzéseket, a crossfit alapjait. Rendszeresítettem a szuszpenziós tréninget, a kettlebellem (8kg) is megdolgoztatott, visítva röhögtem magamon hogy nem tudok rendesen ugrókötelezni- csak Steve Aokira :)
Rájöttem, hogy ki tudnék a világból kitörés közben gyalogolni, akár súlyozott rúddal a vállamon, tudok "szakítani" 20 kg-mal, deadlift-elni 30-cal.... A magánéletben "röhögve" pakolgattam igen nehéz dolgokat- úgy, hogy meg sem kottyant.

A Fitness blogger programot sajnos a terveimmel ellentétben kénytelen vagyok felfüggeszteni, mert a munkában szükségem van alvásra - rengeteget olvastam a pihenés, a diéta és az obezitás kérdésében. Az egészséges test a konyhában (és a REM fázisban) készül - most sajnos nekem csak ez jut, amíg rendezem a soraimat.
Mindenkinek azt ajánlom, hogy tanulja meg és soha többé nem kell diétáznia! Nem sportolok Mimivel 3. hete, de a 78 kilómból 76,5 kg lett - mindez odafigyeléssel ÉS következetes alvás tanulással, igen, tanulással.

Semmi esetre sem akarom feladni az eredményeimet! Csúnya ezt írni, de a futásban nem voltak ilyen sikerélményeim.
Tehát pár hét és újra Mimivel szeretnék dolgozni! Alig várom!!!


Kata FitnessBlogger bejegyzései: