Tavaszi megújulás program: Bea - 3. hét

Sziasztok!

Kicsit megcsúsztam a múlt heti beszámolóval, ezért elnézést kérek!
A múlt hetem szintén jól telt. Amióta edzem, úgy érzem mindennap tele vagyok energiával! Épp pár napja edzettem Mimivel, amikor is az edzés végén csináltunk egy 3 körös 2 gyakorlatból álló feladatot. Miután megcsináltuk olyan sok energia volt még bennem, hogy simán ment volna még egyszer a 3 kör! :) :)

Viszont ez a kajálás…. hát lyányok, nem tudom, ki hogy van vele, de valahogy macera előre gondolkodni, hogy mit is kéne enni :D
Ebben is kértem Mimi segítségét. Mondtam neki, hogy ne kalóriákat számolgassunk, hanem maradjunk inkább annál, hogy egy étkezés hány grammból állhat. Szóval feladat az van.


A múlt hetemet sajnos megbillentette egy apró baleset, ami történt velem. Egy hete este gondoltam még kiugrom a fürdőbe egy pohár vízért, mire az ágyam mellett lévő táskába sikeresen beakadt a lábam és egy olyan gyönyörű zuhanást produkáltam, amilyet már vagy 5 éves korom óta nem tettem. Édesanyám kirohant a szobából és csak annyit látott, hogy elterültem, mint a béka az útszélen. Kérdezi tőlem, hogy „Minden rendben?”, mire mondtam „Persze jól vagyok”. Erre ő: „Olyan nagy hangja volt”. Erre én:”Anyukám, 80 kg zuhant a földre magasról, persze, hogy nagy hangja volt.” Humorral elütöttük a dolgot, de ettől függetlenül piszkosul fájt, és olyan gyönyörű színes foltokat kreált mindkét térdemre és a combomra is, mintha legalább is kukoricán térdeltettek volna napokig. Viszont most már a színeken kívül más nem emlékeztet az dologra és visszatérhettem a rendes edzéshez is. :)

Vigyázzatok a térdetekre, sportoljatok, mert az általa termelt endorfin jó dolog és persze világbéke!